Lestar Group ★ 1.0

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Bất động sản
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Lestar Group

Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Nghiên cứu và Khoa học
Buôn bán/ Kinh doanh
Vận tải
Ngân hàng

Việc làm Lestar Group

Cập nhật 10/12/2024 19:19
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phẩn Lestar Group
Server Casual - Nhân viên Phục vụ thời vụ (6 tháng)
Lestar Group 1.0★
7 đánh giá 25 việc làm 162 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

  • Provide the highest level of guest comfort and ensures the delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.
  • Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and provide personalized service through noting down guest preferences.
  • Communicate and Coordinate with the Chefs regarding length of wait food, orders and special requests.
  • Be knowledgeable in food and beverage items in the menu and the ability to recommend Food & Beverage combinations and up sell alternatives.
  • Assist other colleagues to ensure proper coverage and prompt guest service.
  • Answering phone calls, taking reservations and perform other administrative duties as assigned.
  • Adhere to all departmental safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
  • Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
  • Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them when known.
  • Engage guests in meaningful conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. Collect guest preferences and record it under the appropriate system for effective sharing with all colleagues
  • Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
  • Recognizes the importance of LQA and Forbes standards as to deliver excellent audit and service performance.
  • Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards.
  • Effectively communicate and coordinate food delivery with Runner to deliver highest level of dining comfort and experience.
  • Report all equipment problems and maintenance issues to Captains / Manager.
  • Be available to fill in as needed to ensure the smooth and efficient operation of the restaurant as directed by Management.
  • Serves guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Participate in regular team-building activities.
  • Develop a career in a dynamic, professional international work environment with opportunities for advancement to a full-time position.

Yêu cầu công việc

Work Experience

  • Experiences in similar role at luxury hotels/resorts

Technical Skills

  • Excellent interpersonal skills with personable character, a team player and good at cultivating strong guest relation.
  • Good English skills

Yêu cầu hồ sơ

Attach latest CV with title [Position] - [Full name]

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 20, khách sạn Mường Thanh,Lô CC2 Bắc Linh Đàm, phường Đại Kim, Quận Hoàng Mai

Công ty Cổ phần Lestar Group hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Dược phẩm, FMCG, Thực phẩm, BĐS, Khách sạn....Với tiêu chí đem những gì tốt nhất đến với khách hàng. Lestar group đang trên đà ngày càng phát triển cả về quy mô lẫn chất lượng sản phẩm.


Review Lestar Group

1.0
7 review

03/09/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty làm việc không hề có quy trình hay quy định cụ thể nào cả, cực kì lan man và lộn xộn. Mỗi lần dự án có lỗi hay vấn đề gì là hay đổ lỗi cho nhân viên.

03/09/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Nhân viên chưa kịp bàn giao, chưa kịp chính thức nghỉ thì nhân sự đã xóa mail công ty của nhân viên rồi, tới lúc cần thông tin, thì lại dội ngược lại đổ lỗi cho nhân viên.

02/09/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty làm việc không có quy trình, thiếu chuyên nghiệp. Từ các việc nhỏ như tổ chức các sự kiện nhỏ trong công ty, đến các quy trình thanh toán, quyết toán cho nhân viên, thanh toán với các công ty khác thì đều làm rất sơ sài

Những nghề phổ biến tại Lestar Group

Bạn làm việc tại Lestar Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lestar Group

Lestar Group

Click để đánh giá