Mô tả công việc
- Receiving orders placed from salesman/customer and input information to contract review form to get production started.
- Working with internal team and people concerned to solve any issue related to orders/shipment.
- Following-up production schedule to match with customers' demand.
- Arranging all necessary things for smooth shipments (booking vessels, trucks, lorries, fumigations ...).
- Making all kinds of shipping documents for payment terms (LC, TT, DA, DP...).
- Other documentations (sales contract, annex, contract review, VAT invoices, sample request ...).
- Following-up payments from customers and support salesman to push customers making payments/past-due payments.
- Making payment requests and suitable details for paying agent’s commissions.
- Sales reports/statistics.
Yêu cầu công việc
- College degree and above, major in Foreign Trade, Export Formalities, Business Administration or relating.
- At least 01 year of experience in similar position.
- English communication.
- Computer: MS office.
- Good at communication and customer service skills.
* Starting date in March.2025
Quyền lợi được hưởng
Premium Health Care Plan
Shuttle Bus from Ho Chi Minh to Bien Hoa
MIJUNKA là thương hiệu dược mỹ phẩm với quan niệm làm đẹp mới “Làn da đẹp bắt nguồn từ làn da khỏe mạnh”. Chúng tôi làm tất cả với sứ mệnh mang đến sự tự tin và niềm kiêu hãnh cho người phụ nữ qua làn da rạng rỡ, mịn màng.
Mã số thuế: 0316757269
Địa chỉ: 239 Tân Sơn Nhì, Phường Tân Sơn Nhì, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Người đại diện: HÀ MINH TRUNG
Điện thoại: 0792527079
Ngày hoạt động: 2021-03-19