Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 2 năm
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
Prepares and processes all purchase orders based on Purchases Requests and multiple bids.
Participated in obtaining competitive quotations for food and beverage items/all other operating supplies used by the hotel.
Assist and maintains a proper filing system for easy reference and tracing.
Maintains documentation flow between the Accounts Department, purchasing and other departments.
To participate in the market surveys of food items together with the Cost Controller, Executive Chef etc.
To assist in meeting purchasing datelines to ensure that stocks are made available to the hotel at specific times and to meet required stock levels.
To ensure full utilization of the Purchase Requisitions and Purchase Order System that has been established to safeguard hotel funds.
To provide the Receiving Dock with all documents necessary for the prompt and accurate receipt of goods.
To provide Accounts Payable with all documents and additional information necessary for the prompt and accurate processing of invoices for payment.
To maintain a close working relationship with the all the Department Heads and the F&B Cost Controller in order to minimize costs and to maintain high quality production and service.
To assist the Purchasing Manager/Supervisor by conferring with present and prospective suppliers concerning new products, substitutes discounts, reciprocal business or package deals etc. for the hotel and to discuss the same with Department Heads concerned.
To assist the Purchasing Manager by guarding against excessive purchases of supplies, by analyzing carefully all purchasing requisitions.
To assist the Cluster FC in the preparation of monthly Purchasing Report based on prices of merchandise during market surveys, comparative analysis of supplier's prices during the month and actual prices paid by the hotel for same period.
Be familiar with import procedures and documentations and approaches that may be required from local government.
To maintain up to date trace file of all pending Purchase Orders/Merchandise not delivered to Hotel.
To sign a purchasing contract with the Supplier according to the approved unit price.
To manage and control signed purchasing contracts.
Yêu cầu công việc
Ưu tiên có ít nhất 2 năm trong ngành dịch vụ với vị trí tương đương.
Quyền lợi được hưởng
Insurance: In addition to health insurance, social insurance, unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
13th month salary, and holidays.
Công ty Milli ra đời với mong muốn tạo ra những địa điểm ăn uống, vui chơi lý tưởng cho khách hàng. Cùng với đội ngũ chuyên gia với nhiều kinh nghiệm, chúng tôi xây dựng được niềm tin khách hàng tại mỗi khu vực chúng tôi phát triển dự án. Công ty Milli đã, đang và luôn cam kết sẽ đem tới cho quý khách những giá trị vượt trên sự mong đợi của khách hàng. Công ty Milli phát triển thương hiệu Namvien riêng cho mảng Foods & Beverage với hệ thống chuỗi Cà phê, Nhà hàng, Karaoke. Trải qua hơn 3 năm phát triển, chúng tôi đã có hệ thống quán cà phê, nhà hàng, karaoke tại những vị trí đắc địa của các tỉnh, thành phố trung tâm của Việt Nam như Tp. Hồ Chí Minh, Đà Lạt, Nha Trang, Cam Ranh,... Chúng tôi vẫn còn tiếp tục phát triển thương hiệu Namvien đến nhiều thành phố khác.