Mô tả công việc
- Excellent knowledge in beauty personal care brands internationally, tiktok trend, brand research.
- Pinpoint customer/shopper trends and understand the advanced principles of category management.
- Be responsible for driving and executing category strategies, analyzing market trends, and ensuring effective management of vendor relationships.
- Optimize category product selections for sale/ revenue while maintaining the visual and aesthetic of the selections.
- Lead cross-functional teams to identify new product opportunities and develop innovative solutions to drive business growth.
- Lead the go to market strategy including producing, adapting content creation, benchmarking, sale plan
- Negotiate on price, timeline, FOC, payment terms on all vendor/ brand/ supplier‘s orders.
- Managing inventory, lead time, orders, custom, documentations, contracts, renewal, vendor communication... to make sure no bottle neck affecting the sale channel or planning
- Report on performance/ key note takeaway, product life cycle management, briefing on market research,
- Persuasive, sale- driven, goal-oriented, sell to the sellers, sell ideas to customers and stakeholders
Yêu cầu công việc
- Bachelor‘s degree in Business Administration, Marketing or a related field
- At least 4 years experience in similar role
- A plus with experience in product management, category management, marketing or a related field
- Demonstrated expertise in analyzing market trends, conducting competitive analysis, and identifying areas for growth
- Excellent communication and interpersonal skills
- Proven track record of leading cross-functional teams to achieve business goals
- Strong project management and problem-solving skills, excel and analytic tools.
- Fluent in both Vietnamese and English
- Expert in the Beauty, Personal Care, Home Living, Lifestyle, Baby, Gift for Him industry is a plus
Quyền lợi được hưởng
- Attractive income;
- Company Yearly Performance Bonus;
- PVI Healthcare Insurance;
- Social Insurance (prescribed by state) and 12 annual leave per year;
- Annual Salary Review;
- Lunch and snack sponsored by Company;
- Parking - Monthly parking is covered by Company;
- Other benefits: Company Activities (happy hour party, team building party, quarter party, company trip), ping pong at office, gift voucher...
- Employee Discount Code (Up to 50%);
Công ty Milli ra đời với mong muốn tạo ra những địa điểm ăn uống, vui chơi lý tưởng cho khách hàng. Cùng với đội ngũ chuyên gia với nhiều kinh nghiệm, chúng tôi xây dựng được niềm tin khách hàng tại mỗi khu vực chúng tôi phát triển dự án. Công ty Milli đã, đang và luôn cam kết sẽ đem tới cho quý khách những giá trị vượt trên sự mong đợi của khách hàng. Công ty Milli phát triển thương hiệu Namvien riêng cho mảng Foods & Beverage với hệ thống chuỗi Cà phê, Nhà hàng, Karaoke. Trải qua hơn 3 năm phát triển, chúng tôi đã có hệ thống quán cà phê, nhà hàng, karaoke tại những vị trí đắc địa của các tỉnh, thành phố trung tâm của Việt Nam như Tp. Hồ Chí Minh, Đà Lạt, Nha Trang, Cam Ranh,... Chúng tôi vẫn còn tiếp tục phát triển thương hiệu Namvien đến nhiều thành phố khác.