Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Duties:
1. Operation:
- Check the staff’s cleaning, general display and uniform.
- Inventory and control import and export of goods.
- Control stock and order.
- Check out the promotions at the time of application and persistently disseminate to employees.
- Proactive inventory management to increase sales.
- Always fully aware of the inventory of all product lines and report ly to the Retail Operation Manager, predict product accumulation and shortages, and maintain as reasonable as possible.
- Responsible for the management and maintenance of the store's assets.
- Responsible for timely reporting to the Retail manager to fix problems that do not affect sales activities.
2. Sales Management:
- Support Retail Operation Manager to plan to grow sales in the store.
- Support Retail Operation Manager to develop an annual budget that keep track of all expected expenses and sales.
- Optimize in-store sales by ensuring inventory is available, and regularly rearranging goods in the store.
- Cooperate with Retail Operation Manager to develop sales strategy based on market trends, sales goals and invemtory control.
3. Customer Service
- Ensure that each member of the store provides an excellent service to each customer entering the store, consistent with the Brand's customer service standards.
- Sales growth through suitable services for all customers.
- Always be present and resolve internal problems at the store in case of a conflict.
- Ensure that all customers are served properly.
- Implement this strategy with a quality-oriented sales policy and customer service.
- Ensure that all sales teams fully understand the sales strategy and apply it.
- Ensure good after-sale services.
4. Personnel Management
- Promote the sales team to serve all customers according to specified standards.
- Supervise and maintain high quality staff.
- Track each employee's performance.
- Ensure that the employees is properly trained on a regular basis to develop customer service, product knowledge and sales skills.
- Monitor and ensure the allocation of employee leave schedule according to the regulations of the Company.
- Create teamwork, discipline and mutual respect, as well as dedication and loyalty to the Company.
- Ensure all team members receive the right support to reach their best potential.
- Train the sales team to develop the right sales skills.
- Maintain an image of the store and the environment with the company that sets its standards of day-to-day operations.
- Ensure product knowledge and theme of season & year and responsible for training staff to understand product knowledge.
- Responsible for guiding and training new employees in accordance with the Company's regulations and procedures.
- Train employees in sales skills, customer communication and other skills.
Yêu Cầu Công Việc
QUALIFICATION
- Bachelor's degree in Business Administration or relevant field preferred.
- At least 5 years' experience in the retails system with the same position.
- At least 2 years in luxury background.
- An understanding of the value of brands and the ability to communicate brand values.
- Ability to manage well, coordinate and organize work scientifically and effectively.
- Good management, communication, organizational, negotiation and problem solving skills.
- Ability to train employees.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác:
- Over time
- Travel fee
- Phone - Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện:
- In-depth product training
- Selling skills - Độ tuổi: 25 - 40
- Thời gian làm việc: Rotating shifts
- Đồng nghiệp: Dynamic, friendly
- Phúc lợi:
- Full benifit according to the law
- High salary
- Convenient and luxurious working environment
- Monthly Incentive - Ngày nghỉ: Rotating shifts
- Lương: 25 Tr - 30 Tr VND
ALDO là thương hiệu Giày và Phụ kiện cao cấp đến từ Canada Công ty Cổ phần Nhà Thái là đơn vị phân phối độc quyền thương hiệu ALDO ở khu vực Đông Nam Á.
Công ty Cổ phần Nhà Thá thuộc Tập Đoàn Việt Thái Quốc Tế (VTI) cung cấp một môi trường làm việc năng động và đầy thử thách song song với các cơ hội lớn để có thể phát triển bản thân. VTI được thành lập từ năm 1998 và hiện nay đã phát triển thành một trong những nhà kinh doanh hàng đầu trong thị trường bán lẻ và tiếp thị hàng tiêu dùng cao cấp.
Công ty Cổ phần Nhà Thái là công ty trực thuộc Tập Đoàn Việt Thái Quốc Tế (VTI), với sứ mệnh phân phối độc quyền và bán lẻ sản phẩm nổi tiếng mang thương hiệu bao gồm ALDO và Swarovski. Hiện tại, công ty có 29 cửa hàng tiêu chuẩn quốc tế tại Tp. HCM, Hà Nội, TP. Nha Trang, Tp. Cần Thơ, Bình Dương, Bắc Ninh, Hải Phòng, Cambodia và sẽ còn có bước tiến xa hơn trong tương lai.
Ứng viên trúng tuyển sẽ có cơ hội được đào tạo tại Công ty theo tiêu chuẩn của Việt Thái Quốc Tế, làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, có nhiều cơ hội giao tiếp với người nước ngoài, được hưởng chính sách lương thoả đáng và có cơ hội thăng tiến.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành