CÔNG NGHỆ THỰC PHẨM NAM AN

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Thực phẩm & Đồ uống
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG NGHỆ THỰC PHẨM NAM AN

Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm CÔNG NGHỆ THỰC PHẨM NAM AN

Cập nhật 21/02/2025 00:07
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN CÔNG NGHỆ THỰC PHẨM NAM AN
Senior Email Marketing Specialist
CÔNG NGHỆ THỰC PHẨM NAM AN
18 việc làm 87 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 17 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên

Mô tả Công việc

● Position: Senior Email Marketing Specialist

● Level: Mid to Senior

● Employment Type: Full-Time, 100% Remote

● Working Hours: Monday - Friday, 8:00 - 17:00 Vietnam Time Zone

● Location: Preferably Ho Chi Minh City

Yêu Cầu Công Việc

JOB SUMMARY:

We are seeking a passionate Senior Email Marketing Specialist to elevate our email marketing efforts. You will connect with our audience and turn subscribers into loyal customers through compelling email and SMS campaigns.

KEY RESPONSIBILITIES:

Strategic Planning:

●        Develop and implement email marketing strategies using Klaviyo (preferred) for the U.S. market.

●        Align email initiatives with overall marketing and sales goals.

Campaign & Flow Management:

●     Design, execute, and optimize high-performing email campaigns (both promotional and non-promotional) and automated flows—including welcome series, abandoned cart reminders, post-purchase follow-ups, re-engagement initiatives, etc.—following the customer journey to address pain points and improve conversion rates.

●        Ensure all campaigns & flows are aligned with the customer lifecycle and address specific customer needs at each stage.

Content Creation:

●        Collaborate with the design team to produce visuals that align with our brand voice.

●        Ensure content resonates with the U.S. audience and communicates our value proposition.

Segmentation & Personalization:

●        Utilize customer data and behavior analysis to create targeted segments and personalized messaging.

●        Implement dynamic content to enhance customer experience and maximize conversion rates.

●        Maintain clean email lists and manage opt-outs and preferences.

Analytics & Reporting:

●        Monitor and analyze campaign metrics (open rates, click-through rates, conversions).

●        Provide insights and recommendations for improvement.

●        Prepare detailed weekly, monthly, and quarterly performance reports.

A/B Testing:

●        Conduct regular A/B tests to optimize subject lines, preview text, content, send times, and other variables for maximum engagement.

●        Document findings and integrate successful strategies into future campaigns.

Market Research:

●        Stay updated on the latest trends in email marketing, lighting industry developments, and competitor activities in the U.S. market.

●        Identify opportunities for innovation and growth within the email marketing channel.

REQUIREMENTS:

●        2-5 years of email marketing experience, preferably in e-commerce or lighting/home decor targeting the U.S.

●        Proven success in boosting customer engagement and sales through email marketing.

●        Proficient with email platforms (Klaviyo preferred) and HTML/CSS for email templates.

●        Experience with SMS marketing is a plus.

●        Customer-centric mindset with a focus on enhancing customer experience.

●        Strong data interpretation skills and experience with A/B testing.

●        Excellent English communication skills with attention to detail.

●        Ability to write compelling, on-brand copy.

KEY COMPETENCIES:

●        Innovative and creative in crafting engaging email content.

●        Strong visual aesthetic sense.

●        Excellent organizational skills and ability to meet tight deadlines.

●        Collaborative team player.

●        Familiarity with U.S. market trends and consumer behavior in the lighting and home decor sectors.

●        Data-driven & proactive mindset

Thông tin khác

  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Lương: 15 Tr - 17 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN CÔNG NGHỆ THỰC PHẨM NAM AN
CÔNG NGHỆ THỰC PHẨM NAM AN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
PGD Hà Nội: P204, Tầng 2, Tháp B2, Toà nhà Roman Plaza, Đường Tố Hữu, Phường Đại Mỗ, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Công ty Cổ Phần Phát Triển Công Nghệ Thực Phẩm Nam An (Nafotech) – một thành viên của Nam An Group, được thành lập từ năm 2007 với triết lý “Optimum for Success” – luôn luôn mong muốn mang lại giải pháp tối ưu cho thành công của khách hàng.Chúng tôi chuyên nghiên cứu và sản xuất các mặt hàng nguyên liệu, phụ gia cho ngành công nghiệp thực phẩm, các sản phẩm cho ngành Food service.Là đơn vị chịu trách nhiệm chính trong lĩnh vực nghiên cứu & phát triển (R&D), Nafotech với lợi thế kiến thức chuyên ngành sâu rộng, với đội ngũ nhân sự có nền tảng về trình độ kỹ thuật chính quy được đào tạo bài bản và sự hỗ trợ của các đối tác lớn và tin cậy từ khắp nơi trên thế giới, chúng tôi luôn tự tin có thể giải quyết được tất cả các yêu cầu về công nghệ và kỹ thuật của khách hàng.

Những nghề phổ biến tại CÔNG NGHỆ THỰC PHẨM NAM AN

Bạn làm việc tại CÔNG NGHỆ THỰC PHẨM NAM AN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG NGHỆ THỰC PHẨM NAM AN

CÔNG NGHỆ THỰC PHẨM NAM AN

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo