Discover your opportunity with Mitsubishi UFJ Financial Group (MUFG), the 7th largest financial group in the world. Across the globe, we’re 120,000 colleagues, striving to make a difference for every client, organization, and community we serve. We stand for our values, building long-term relationships, serving society, and fostering shared and sustainable growth for a better world.
With a vision to be the world’s most trusted financial group, it’s part of our culture to put people first, listen to new and diverse ideas and collaborate toward greater innovation, speed and agility. This means investing in talent, technologies, and tools that empower you to own your career.
Join MUFG, where being inspired is expected and making a meaningful impact is rewarded.
Job Highlights:
- Contact with customer to receive customer’s application for credit, fixed deposit. Initiating credit transaction including new, renewal, interest review and settlement. For new credit transactions, doing required checking on supporting docs under local regulations & internal rules
- Control maturity date of credit transactions
- Handle alteration notices from customers on account information
- Support RM to establish and enhance relationship with existing and potential customers.
- Handle unprocessed documents and pending items.
- Handle collecting KYC documents from primary office.
- Handle new account opening for checking documents and communication with relevant party (DPD, COD, KYC).
- Handle inquiries about DPD from customer.
- Support below matters for Japanese customers through Japanese:
- Reply any Japanese base inquiries about operation matter
- Support new account opening documentation for Japanese
- Support for checking KYC Japanese documents
- Handle Japanese base alteration notices from customers on account information.
- At least 1 year experience in banking industry. Having understanding in SBV regulations, banking products preferable.
- Obtain at least N2 Certificate of Japanese – good at both speaking and writing.
- Competent to work on operational support.
- Accuracy and logical thinking. Good time management.
- Team working spirit, cooperative and proactive.
- Multi-tasking, solution-oriented, enthusiastic and self-motivated.
- Good communication and negotiation skill in both English and Vietnamese to work with wide-range of personalities.
Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam đặc biệt là phân khúc khách lẻ, khách nhóm bạn bè, gia đình. Nhờ có nền móng vững chắc và đội ngũ nhân viên dày dặn với nhiều năm kinh nghiệm có tầm nhìn và định hướng phát triển theo chiều sâu không ngừng củng cố và phát triển. Vị thế của Lily’s Travel đã vươn lên vị trí top 1 trên các trang tìm kiếm và đánh giá như: Google; Tripadvisor, …
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN, khám sức khỏe định kỳ hàng năm theo quy định.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building,
- Party
- Trò chơi
- Dã ngoại
- workshop
Lịch sử thành lập
-
Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam
Mission
- Nhiệm vụ của chúng tôi là tổ chức những chuyến du lịch trong và ngoài nước với chất lượng và giá cả tốt nhất. Cụ thể hơn, chúng tôi lắng nghe yêu cầu của khách hàng, sau đó sẽ lên kế hoạch và gửi lại khách hàng nội dung chương trình chi tiết và báo giá chuẩn.