Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes. Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint.
Yêu cầu công việc
Night shift: 19:00 – 4:00; 20:00 – 5:00; 21:00 – 6:00; 22:00 – 7:00.
Graduated from High school or equivalent Majors is an advantage.
Day shift: 7:00 – 16:00; 9:00 – 18:00; 12:00 – 21:00; 13:00 – 22:00.
At least 6- month experience in Customer Service roles or any relevant ones.
5 days/week (any 2 days off). Shift: Rotate 24/7 (according to the arrangement of the team leader, rotate shift once a month, up to 3- month night shift)
Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading)- working 100% English.
Quyền lợi
000.000 – 13.000.000 vnd/month.
Voice allowance: 1.000.000 vnd/month (If you handle Inbound).
Accident insurance 24/7. 14 days of leave/year. 13th Monthly Salary.
100% salary in 2- month probation time.
Monthly KPI incentive: 900.000 – 1.200.000 vnd/month (Depend on your performance).
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement
Meal allowance: 500.000 vnd/month.
Base Salary: 8.000.000 vnd/month.
Night shift allowance: 30% base salary.
Annual Health Checkup.
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-07 00:35:02
Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam đặc biệt là phân khúc khách lẻ, khách nhóm bạn bè, gia đình. Nhờ có nền móng vững chắc và đội ngũ nhân viên dày dặn với nhiều năm kinh nghiệm có tầm nhìn và định hướng phát triển theo chiều sâu không ngừng củng cố và phát triển. Vị thế của Lily’s Travel đã vươn lên vị trí top 1 trên các trang tìm kiếm và đánh giá như: Google; Tripadvisor, …
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN, khám sức khỏe định kỳ hàng năm theo quy định.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building,
- Party
- Trò chơi
- Dã ngoại
- workshop
Lịch sử thành lập
-
Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam
Mission
- Nhiệm vụ của chúng tôi là tổ chức những chuyến du lịch trong và ngoài nước với chất lượng và giá cả tốt nhất. Cụ thể hơn, chúng tôi lắng nghe yêu cầu của khách hàng, sau đó sẽ lên kế hoạch và gửi lại khách hàng nội dung chương trình chi tiết và báo giá chuẩn.