- Define local luxe growth strategy per channel, retailer and category aligned with GM and Business unit heads
- Identify opportunities/whitespaces in different categories across different channels
- Lead top to top relationship and negotiation with retailers offline and online for the division
- Deliver sell in targets monthly across offline and online by working with business unit and online teams
- Track brand by brand sales targets for each customer down to categories
- Ensure coordination with multi-division on common customers
- Animate business planning – construct commercial customer forecast (SO, SI, baseline, promo and launch ) and ensure alignment with marketing plans
- Understand the key drivers & building blocks of the forecast including sell out & sell in ambition and ensure maximum accuracy of the forecasting process
- Drive local RGM strategy
- At least 10 years of experience working in sales, understanding both offline and online business
- Analytical and good business sense
- Ambitious and strategic
- Entrepreneurial and resourceful, good judgement, good negotiation skills
- Able to handle complexity, identify gaps in processes to simplify
- Good individual influencing/communication skills to be able to interact and convince external & internal stakeholders
Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam đặc biệt là phân khúc khách lẻ, khách nhóm bạn bè, gia đình. Nhờ có nền móng vững chắc và đội ngũ nhân viên dày dặn với nhiều năm kinh nghiệm có tầm nhìn và định hướng phát triển theo chiều sâu không ngừng củng cố và phát triển. Vị thế của Lily’s Travel đã vươn lên vị trí top 1 trên các trang tìm kiếm và đánh giá như: Google; Tripadvisor, …
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN, khám sức khỏe định kỳ hàng năm theo quy định.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building,
- Party
- Trò chơi
- Dã ngoại
- workshop
Lịch sử thành lập
-
Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam
Mission
- Nhiệm vụ của chúng tôi là tổ chức những chuyến du lịch trong và ngoài nước với chất lượng và giá cả tốt nhất. Cụ thể hơn, chúng tôi lắng nghe yêu cầu của khách hàng, sau đó sẽ lên kế hoạch và gửi lại khách hàng nội dung chương trình chi tiết và báo giá chuẩn.