Company Description
SCT Logistics JSC, an affiliate under SUPER CARGO SERVICE (SCS) Group, is a PROJECT AND CROSS-BORDER TRANSPORT COMPANY, duly organized under the laws of Socialist Republic of Vietnam. At SCT, we bring to our Customers the qualified project cargo transport services, by a teamwork of experienced and professional people.
Our main services include:
- Project Cargo & Break Bulk
- Inland Transportation
- Sea Freight & Air Freight
- Cross Border
- Customs Brokerages
- Warehouse & Distribution
OUR BENEFITS
- Competitive salary + Bonus (2 times/year)
- 13th month salary bonus and based on business results (if any) …
- The opportunities for higher position
- Friendly & Professional working environment, company outing trip
- Healthcare insurance for employees, annual health check-ups, year-end party, and many training opportunities
- Benefits details will be discussed further during the interview.
Job Description
• Develop the integrated logistics services of SCT through networking, approaching, consulting for clients who have demand of logistics services, especially for Seafreight & Airfreight.
• Regular meeting customers to understand business requirements and address those needs by all means.
• Safeguarding company’s margin by increasing shipped volume.
• Exploring new business within current customers or related parties.
• Making plan to acquire new businesses & develop the sales database
• Strictly follow the company’s guidelines and policies
• Other tasks as assigned
Qualifications
• Bachelor degree in economics or related fields
• Over 2 years experiences in Logistics and Forwarding field, especially in documentation and operation.
• Good English skills, computer skills and communication skills.
• High responsibility, being able to work under pressure.
• Being service-minded, careful, hard-working and positive thinking.
• Honest, passionate, cheerful.
Công Ty Cổ phần Quốc tế BODE SCM GROUP là công ty được đầu tư 100% vốn nước ngoài về lĩnh vực:
Quản trị chuỗi cung ứng (Supply chain management - SCM) Việc quản lý này đã bao gồm tất cả các hoạt động quản lý hậu cần như lập kế hoạch, tìm nguồn cung ứng, sản xuất và hoạt động Logistics. Việc quản trị này yêu cầu sự phối hợp chặt chẽ giữa các đối tác trong một chuỗi cung ứng toàn diện để đem lại sự hài lòng cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2023
Mission
Bode Group có thể cung cấp giải pháp dịch vụ phù hợp nhất dựa trên mức độ trưởng thành của chuỗi cung ứng của công ty, nhu cầu của bên thứ ba và mức độ nguồn lực.