![CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ DELTA (Delta International JSC) CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ DELTA (Delta International JSC)](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/tai-xuong-8-1696176889.png)
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Customer Support (30%)
· Collect feedback from customers via multiple channel, transfer and follow up request with the relevant teams for continuous improvement.
· Troubleshoot and resolve issues include but not limited on customer experience, billing inquiries, system operation, business corporate inquiries…
· Prepare, improve guideline for users
Operation (60%)
· Identify, follow and report issues to proactively fix problems.
· Manage product delivery activity from IT team to customer, includes testing, training, feedback analysis and timeline.
· Reconciliation data and provide insight, manage the number related with business perspective.
· Paperwork: Prepare payment documents, Minutes of Controls, proposals, ...
· Other project assignments
Process Improvement (10%)
· Maintain workflows to improve efficiency and proficiency.
· Create and maintain documentation for internal processes and tools.
Yêu Cầu Công Việc
- More than 5 years experience in operations or business departments
- Preferably in software product or related customer support and tech major.
-Customer service skills: attentiveness, empathy, patience and consistency, persuasion, immaculate telephone manners and communication skills.
-Logical thinking ability, business abstraction, technical understanding and the ability to establish effective communication with other departments on technical issues for implementation
-Proficient in understanding systems, and business context, with the ability to quickly grasp procedures, workflows, and system logic.
-Proficiency in defining and troubleshooting common technical issues related to application platforms.
-Excellent communication and interpersonal skills.
-Good command of spoken and written English.
-Ability to build strong relationships with clients and internal teams.
-Strong analytical thinking and problem-solving skills.
-Proactive and resourceful with a "get things done" attitude.
-Ability to work independently and as part of a team.
-Excellent attention to detail and commitment to quality.
-Able to support Hotline on public holidays and weekends.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
![CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ DELTA (Delta International JSC) CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ DELTA (Delta International JSC)](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/tai-xuong-8-1696176889.png)
Delta International JSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực giao nhận vận tải nội địa, quốc tế. Chuyên cung cấp các dịch vụ giao nhận nội địa như khai thuế hải quan, thủ tục chuyên ngành, vận chuyển hàng hoá, kinh doanh kho bãi. Là thành viên của Hiệp hội các nhà giao nhận vận tải Việt Nam (VIFFAS), thành viên của Hiệp hội các nhà giao nhận vận tải quốc tế (FIATA) và thành viên của Phòng thương mại và công nghiệp Việt Nam (VCCI)
Những nghề phổ biến tại Delta International JSC
Bạn làm việc tại Delta International JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Delta International JSC](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/tai-xuong-8-1696176889.png)