Việc làm Sài Gòn HD

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Sài Gòn HD
Rtr Regional Business Solution Expert
Sài Gòn HD
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 50 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 28/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Vietcombank Tower Saigon, Công Trường Mê Linh, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

MAIN PURPOSE

- Support Regional Office as SAP maintenance and support Center.

- Provides Application Managed Service (AMS) in APAC region for the various enterprise applications (SAP FICO, CONCUR, POS Interface, etc), troubleshoot and resolve issues & requests within targeted SLA.

- This role uses consulting skills, business knowledge, and SAP solution expertise to effectively integrate SAP technology into the business environment to achieve expected business results.

DIMENSION:

Geographical area under responsibility: Asia Pacific

KEY RESPONSIBILITIES

- Act as point of contact to analyse and fix application and system issues in RTR / Record to Report (FICO) area, ensuring SAP services are available and reliable to meet business expectation.

- Support month end or year-end closing activities, proactively monitor and take actions to prevent erroneous postings, wherever applicable.

- Manages incidents reported by user and follow-up promptly with RCA and CAPA approach and industry best practices

- Recommend workarounds/interim solution in accordance with business process guidelines.

- Work closely with different teams (e.g.: SAP Basis, security, and external system’s vendor) to ensure issues and requests are addressed timely.

- Assist business users in gathering requirement and preparation of Change Request application.

- Assist in Change Request or SAP implementation Roll-out by preparing test script/ test scenario or conduct/coordinate or support users in carrying out User Acceptance/Regression Test

- Participate in deployment to production and post deployment support.

- Communicate to business stakeholders/users on new deployments.

- Provide training to end users or crash-course to new joiner on ad-hoc basis.

- Provide support for internal System Audit, Financial Audit of System authorization queries.

- Any other ad-hoc duties assigned.

Yêu cầu công việc

- Bachelor's Degree in I.T, Computers or related field

- SAP ECC 6.0/S4 HANA experience.

- Well-developed, understanding and working experience on SAP FICO modules such as General Ledger Accounting, Accounts Payable, Accounts Receivable, Asset Accounting, Bank Accounting, Taxation, Consolidation, Special Purpose Ledger, Cost element / Cost center / Profit Center Accounting, Internal orders, Product Cost controlling, Profitability Analysis areas.

- Strong knowledge on integration between logistics modules with FI/CO.

- Should be fluent with business processes associated with the use of SAP and comfortable with product costing, manufacturing business terms and concepts.

- Integration experiences with other legacy or 3rd party systems.

- Effectively communicates technical concepts to users and business concept to tech team

- Set, manage expectations, handle difficult/sensitive situation tactfully and defuse tension

- Possess basic knowledge of SAP authorization troubleshooting.

- Must be able to multi-task, work independently as well as a team player and manage own workload under tight deadlines with minimum supervision.

- Possess good analytic thinking and problem-solving skills.

- Ability to work well on cross functional project teams and foster team commitment to tasks.

- Develop relationships with internal and external stakeholders.

- Good spoken English. Ability to speak other languages will be an added advantage. Example, Mandarin, Bahasa Malaysia/Indonesia, Thai, Japanese, Korean etc

Quyền lợi được hưởng

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
122B Phan Đăng Lưu, Phường 3, Quận Phú Nhuận, TP.HCM

Công ty TNHH Độ nét cao hay còn gọi là SAIGON HD được thành lập 03/04/2011 hoạt động trong lĩnh vực tư vấn - lắp đặt hệ thống giải trí gia đình.

Với đội ngũ nhân viên đầy sáng tạo, năng động và mong muốn khách hàng được tận hưởng trọn vẹn những giây phút giải trí, SAIGON HD không ngừng phát triển và dần khẳng định cho mình 1 thương hiệu có tên tuổi trong giới kinh doanh cũng như trong lòng của mỗi khách hàng.

Lĩnh vực hoạt động SAIGON HD

Giải pháp trọn gói cho:

  • Phòng giải trí gia đình cao cấp
  • Dàn âm thanh xem phim đỉnh cao
  • Dàn âm thanh nghe nhạc Hi-end
  • Dàn Karaoke gia đình

Tư vấn và thi công:

  • Hệ thống âm thanh - trình chiếu chuyên nghiệp
  • Hội trường quy mô lớn
  • Resort -  nhà hàng
  • Cafe - bar - beer club - karaoke

Tầm nhìn

Trở thành Hệ thống siêu thị Âm thanh số 1 tại Việt Nam

Sứ mệnh

  • Với khách hàng: Cung cấp đến khách hàng các sản phẩm nghe nhìn chất lượng cao, chính hãng với phong cách chuyên nghiệp.
  • Với nhân viên: Xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, sáng tạo và nhân văn. Tạo điều kiện phát triển tài năng, nhân cách và có thu nhập cao, Là niềm tự hào của công ty, gia đình và thế hệ kế cận.
  • Với xã hội: Chung tay giúp đỡ 1 phần sức và công tác từ thiện, hỗ trợ các mảnh đời khó khăn

Những nghề phổ biến tại Sài Gòn HD

Bạn làm việc tại Sài Gòn HD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sài Gòn HD

Sài Gòn HD

Click để đánh giá