- Contribute to a solid foundation for the product long-term growth - through increasing awareness among Health Care Professionals on the important roles of improving quality of life.
- To build the confidence level of HCPs on recommendation of designed products.
- Assure consistent demand growth and achievement of business goals & targets in assigned territories by identifying opportunities and gaining new business while maintaining and growing existing business.
Territory Management
- Develop customer database with detailed records of hospital/ health center/ target organization/ health care professionals, etc.
- Evaluate, classify, and identify precise target customers. Prioritize potential territories.
- Establish & maintain close relationship with key accounts through ensuring company services meet their requirements.
- Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
- Collect and report Market intelligence to Supervisor & Marketing team.
- Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.
- Develop new business opportunities with existing and potential clients.
- Ensure good execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory. Strictly track and provide feedback on the programs to upper levels.
- Implement effective daily sales calls and maintain records. Address product complaints in a timely manner.
- Harmonize diversified activities (product presentation, consultation…) in various relating fields: hospital, health center, kindergarten, food shop, supermarket, and other consumer organization i.e. patient society, elderly society, mother society.
- Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds.
- Manage Company, department reports in a timely and correct manner.
- Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
- Carry special work as assigned by Management.
- Working experience in healthcare/wellness industry
- Communication
- Customer focus
- Time management
- Persuasiveness/ Sales-oriented ability
- Continuous improvement behavior
Trải qua hơn 10 năm hình thành và phát triển, thương hiệu Luxta đã khẳng định được vị thế trong lòng người tiêu dùng tại thị trường Việt Nam. Hiện tại, sản phẩm sen vòi Luxta được khách hàng nhớ đến như một thương hiệu có chất lượng cao, mẫu mã đẹp, tinh xảo và bền bỉ thời gian.
Luxta tự hào với đội ngũ kỹ sư giàu kinh nghiệm không ngừng nghiên cứu thiết kế, sáng tạo. Đội ngũ kinh doanh trẻ, năng động đầy tâm huyết cùng với lực lượng sản xuất tay nghề cao, dịch vụ khách hàng hoàn hảo. Ngoài ra, chúng tôi còn được tư vấn bởi các chuyên gia thiết kế-sản xuất hàng đầu Nhật Bản và Hàn Quốc. Vì vậy, công ty chúng tôi cam kết mang đến cho quý khách những sản phẩm vòi nước, sen vòi đẹp, hài hòa độc đáo và chất lượng đẳng cấp quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.