- Máy tính xách tay
- Đồng phục
- Thưởng
- Chế độ nghỉ phép
- Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
- Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
- Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
- Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
- Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
- Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.
- Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
- Monitor the retail marketing strategy working hand-in-hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
- Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know-how.
Experience
- At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry
MARKET & CONSUMER INSIGHT
- Identify market drivers
- Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.
- Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
- Obsess with driving footfall traffic to stores.
- Develop integrated campaigns that work.
- Integrate retail & shopper expertise.
- Deliver excellence with agility and rigor.
- Integrate sustainable, business consciousness.
- Creates collaboration for bigger success.
- Shares & leverages best practices.
- Excellent stakeholder management and leadership skills
- Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
- Business savvy
- Communication & problem-solving skills
- Customer-oriented
- University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.
Công ty cổ phần Saphia Care trực thuộc Công ty Cổ phần Thương mại Kiềm Saphia Pharma- hoạt động trong lĩnh vực Dược phẩm chất lượng cao (thực phẩm bảo vệ sức khỏe và các hợp chất thiên nhiên chiết xuất 100% thảo mộc) đang có những bước phát triển mạnh mẽ, hướng tới mục tiêu đưa Kiềm đi các quốc gia trong khu vực và thế giới, đạt tầm nhìn 5 năm niêm yết trên sàn chứng khoán Upcom.
Chúng tôi luôn tự hào về môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động và thân thiện. Gia nhập Công ty, Bạn sẽ được làm việc trong một môi trường tự do-trách nhiệm, có cơ hội khẳng định tài năng của mình.
“Khả năng con người là vô tận, điều họ cần là một môi trường đủ thử thách thúc đẩy họ”
Giá trị cốt lõi của chúng tôi
* Tập trung vào khách hàng
* Tự do & trao quyền
* Sự thật
* Tình yêu thương
Hân hạnh hợp tác!
Review SAPHIA CARE
Công ty mới nên nhiều khi các kế hoạch không ổn định. Nhiều lúc kế hoạch chạy thực tế ngoài thị trường không phù hợp là sửa đổi luôn.(rv)