Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Meets and exceeds sales target: generation of order income and revenue from new and existing large and
medium customers as defined in the sales plan.
- Develops and maintains a customer focused list (together with Area Sales Manager) by proposing focused customers and business opportunities based on marketing leads, own opportunities, certificate expiry lists, market knowledge, etc.
- Identifies solutions for customer needs, if necessary with the involvement of Subject Master Experts.
- Generates new leads (e.g. on fairs) and converts assigned sales leads generated by e.g. marketing or
other channels.
- Executes customer visits and or visits of industry events.
- Acquires new customers.
- Maintains / grows customer loyalty and ring-fences critical business through regular customer interaction
and visits.
- Maintains positive relationships with existing customers to up-sell the service portfolio.
- Recovers lost customers.
- Documents all activities in the relevant TR IT tools (e.g. Salesforce.com).
- Responsible for the on-time delivery, quality and follow-up of the quotation according to the customer
needs.
- Follows up on quotations with customer (can be delegated to sales support).
- Conducts the final negotiation of quotation and contracts with the customer in collaboration with relevant
stakeholders / P&L responsible persons and in line with TR requirements.
- Supports in the cash collection of unpaid / overdue invoices for the customers for which (s)he is responsible.
- Contact for cross-BF (Business Function) / cross-BS (Business Stream) inquiries from other Sales
colleagues.
- Monitors market and competitors.
- Conducts sales analytics in area of responsibility.
- Participates in regular sales reviews with the disciplinary Supervisor.
- Supports the Area Sales Manager in defining the yearly sales plan.
Yêu Cầu Công Việc
- University degree in Business Administration or equivalent work experiences.
- Good command of spoken and written English
- At least 3-5 years of experience in related area
- “Consultative Sales”: 3-5 years of professional experience in Sales or related area.
- Ideally first experience in Testing Inspection, Certification (TIC) or related field,
- Experience in one or more areas within scope of Solar, Machinery, Components, Power electronics is preferable.
General Requirements:
User knowledge in MS Office, Salesforce.com: Proven track record in sales.
Consultative Sales:
• Pronounced technical comprehension in the field / related area.
• Pronounced ability for self-motivation.
• Ability to meet deadlines without supervision.
• Excellent selling and negotiation skills.
• Superb interpersonal skills.
• Time management and prioritization skills.
• Business orientation, result orientation, services orientation, effective communication and relationship management.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Tập đoàn Bất Động Sản Hoàng Gia Land là một trong những Công ty ra đời sớm nhất trong thị trường Bất Động Sản.
Công ty Bất động sản Hoàng Gia Land chính thức xuất hiện trên thị trường vào năm 2021. Bất động sản Việt Nam với dự án kết nối khách hàng và chủ sở hữu, cung cấp tư vấn và phổ biến bất động sản trước khi giao dịch chiếm lĩnh khu vực và điều tiết nhằm bùng nổ thanh khoản cho hàng trăm bất động sản khắp TP. các quận ngoại thành tại Hà Nội và Thành phố Hồ Chí Minh, làm cho thị trường trở nên sạch sẽ và rõ ràng.
Điểm mạnh tạo nên logo Royal Real Estate chính là sự chuyên môn hóa trong từng bộ phận; nghĩa vụ cá nhân quá mức; Môi trường hoạt động chuyên nghiệp, năng động nhưng đề cao sự nghiêm túc, nghĩa vụ... Đặc biệt, Công ty Bất động sản Hoàng Gia là doanh nghiệp kinh doanh môi giới nhà ở đầu tiên sử dụng công nghệ trong phương thức điều hành, trang web Bất động sản Royal Real Estate là môi trường tương tác đa dạng giữa con người với nhau. và hồ sơ tài sản thực tế. Nhờ đó, các giao dịch trở nên nhanh chóng, đơn giản và hiệu quả hơn bao giờ hết.Ngoài ra, tại tầng trệt của chi nhánh chính còn có máy pha espresso Hoàng Gia Land với thiết kế trang trí hiện đại, không gian thoáng đãng, vị trí đắc địa để quý khách có thể gặp gỡ đối tác, khách hàng và cũng là nơi chia sẻ, giao lưu giữa anh em Công ty. Công ty đang có tuyển dụng nhân viên muốn gia nhập vào đội ngũ. Nếu những thông tin trên phù hợp với bạn thì hãy nhanh tay liên hệ với nhà tuyển dụng Việc Làm Đà nẵng để có một công việc tốt với mức lương hấp dẫn