Việc làm Tập Đoàn Cơ Khí Tân Minh

Cập nhật 06/11/2024 09:58
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN TÂN MINH
Store Operation Consultant (E-commerce) (Hybrid)
Tập Đoàn Cơ Khí Tân Minh
18 việc làm 14 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 1000 - 2000 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức, Thời vụ/ Nghề tự do
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Phụ cấp
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Position Overview:
The E-commerce Store Operations Consultant will be responsible for overseeing the client’s product portfolio, including pricing, promotions, discounts, and other seller-related activities across e-commerce platforms. This role requires close collaboration with the client’s e-commerce sales teams, brand/marketing departments, and other key stakeholders to ensure smooth and efficient execution of pricing and promotional strategies. Additionally, the consultant will manage product catalogs, content (e.g., images, A+ content), and monitor the performance of these assets on various platforms. The role also involves creating and managing promotional campaigns and digital assets such as banners to enhance the client’s e-commerce business performance.

Key Responsibilities:

  • Implement and manage the client’s e-commerce pricing, promotions, and discount strategies on an ongoing basis.
  • Collaborate with clients and key stakeholders to create and execute periodic plans (monthly, quarterly, or semi-annual) for pricing, promotions, and seller campaigns.
  • Conduct competitive analysis and identify best practices that can be applied to drive sales growth for the client.
  • Define and track KPIs to measure the effectiveness of pricing and promotional strategies, working with the analytics team to review and adjust actions based on performance data.
  • Manage and implement product and promotional content using client assets.
  • Adapt and translate content to meet the needs of local markets.
  • Analyze content performance reports and provide actionable insights to optimize site and app content.
  • Coordinate with local teams to prioritize and implement promotional content.
  • Proactively assess campaign results, content, and customer service reports to integrate findings into future plans.
  • Address customer service queries and product-related inquiries (e.g., ingredients, expiration dates) while working closely with brands and external partners.

Yêu Cầu Công Việc

Required Qualifications:

  • Strong communication skills and the ability to engage directly with clients, managing expectations effectively.
  • Excellent content analysis skills with a focus on optimizing digital content.
  • Hands-on experience with content management systems and e-commerce platforms.
  • A good understanding of e-commerce platform operations and content uploading processes.
  • A Bachelor’s degree in Business Management, Marketing, or a relevant quantitative/technical field.
  • At least 3 years of experience in digital commerce, e-commerce, or marketing, focusing on pricing and promotions for consumer-facing businesses.
  • Familiarity with managing CPA ads (e.g., Facebook, Google) and experience using analytics tools.
  • Advanced proficiency in MS Excel or similar data analysis tools, with strong numerical and analytical skills.
  • Knowledge of Google Analytics and e-commerce platform performance tracking (Lazada, Shopee, Tokopedia, Amazon).
  • Confidence in client-facing roles with the ability to handle discussions and manage relationships.
  • High organizational skills, detail-oriented, and results-driven.
  • Experience or familiarity with Consumer Goods, Consumer Durables, or related industries is a plus.
  • Awareness of current trends in digital commerce and marketing.
  • A proactive mindset with a strong desire to learn and develop skills based on client and team needs.

Preferred Qualifications:

  • Prior experience with e-commerce platforms like Lazada, Shopee, Tokopedia, Amazon, etc.
  • Background in managing channel sales (either online or offline) with a solid understanding of digital commerce strategies.
  • This role presents a great opportunity for individuals seeking to enhance their expertise in e-commerce and digital commerce, with direct impact on driving sales and optimizing content strategies.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 1,000 - 2,000 USD
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN TÂN MINH
Tập Đoàn Cơ Khí Tân Minh Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 2 Ngõ 161 đường Ngọc Hồi - Hoàng Liệt - Hoàng Mai - Hà Nội

Công Ty Cổ phần Cơ Khí Tân Minh được thành lập vào ngày 02/06/2016 theo giấy phép do sở kế hoạch và Đầu tư Tp. Hà Nội cấp; Trụ sở tại số 2 ngõ 161, Đường Ngọc Hồi, Hoàng Mai, TP. Hà Nội. Qua nhiều năm phát triển, với xuất phát điểm là mô hình kinh doanh quy mô vừa, Tân Minh đã có sự phát triển thần tốc, vươn lên là công ty dẫn đầu trong tư vấn, sản xuất và cung ứng thiết bị, máy móc công nghiệp, phục vụ quá trình công nghiệp hóa, hiện đại hóa đất nước. Các lĩnh vực đầu tư kinh doanh của công ty bao gồm MÁY ĐÓNG GÓI. MÁY THỰC PHẨM. MÁY NGÀNH DƯỢC. DÂY CHUYỀN CÔNG NGHIỆP

Công Ty Cổ Phần Cơ Khí Tân Minh ngày càng khẳng định vị trí của mình trên thị trường trong nước và khu vực. Với sự nỗ lực không ngừng nghỉ của tập thể lãnh đạo, cán bộ công nhân viên toàn công ty, Tân Minh luôn kiện toàn về tổ chức, nâng cao năng lực quản lý và lãnh đạo, chú trọng phát huy chất lượng nguồn nhân lực, đổi mới khoa học kỹ thuật cùng với chiến lược kinh doanh hiệu quả, Tân Minh vững vàng tiến bước để chinh phục những đỉnh cao thành công mới.

 

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Cơ Khí Tân Minh

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Cơ Khí Tân Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Cơ Khí Tân Minh

Tập Đoàn Cơ Khí Tân Minh

Click để đánh giá