Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Take responsibility for inquiries from customers and support District Sales Executive to secure the business opportunities.
- Perform the best customer service to ensure high customer satisfactions.
- Manage monthly delivery of key reports to District Sales Manager
- Provide rates and pricing support
- Monitor sales tasks and ensure the fulfillments
- Responsible for CRM (Customer Relationship Management system) inputs and updates.
- Corporate and work with other branches related to any sales’ issues
- Work on various strategic projects to align with company initiatives and support business development efforts throughout branch
- Potentially support sales with customer interactions which may include external interactions
- Assist District Sales Manager in updating and monitoring business opportunities.
- Assist District Sales Manager in running Sales weekly meeting and take the minutes
- Organize sales events to drive existing and new customer engagement
- Manage to update company visitors and arrange meeting schedules with sales team
- Attend training & development sessions to understand the requirements of Sales
- Organize training sessions related to Sales for your branch, as directed by the District Sales Manager.
- Ensure updated marketing materials are accessible to Sales team and create customer-focused PowerPoint presentations from various marketing material. Work with Corporate Marketing team for customized content when needed.
- Take up additional tasks, as required, in support of Company’s need.
Yêu Cầu Công Việc
- University degree or equivalent business qualifications.
- Oral and Written Chinese language or Korean language is an advantage
- Be proficient in Excel, Power Point and Word
- Good communication in both English and Vietnamese
- Strong problem solving, organizational, and interpersonal skills
- Ability to work productively both individually and in a team environment.
- Sense of urgency for goal achievement
- Strong rapport and relationship building focused
- Influences others to action
- Self-motivated with ability to work in a fast paced and constantly changing environment.
- Comfortable with regular data entry on a laptop computer
- Good communication in both English and Vietnamese
- Able to work well in team, under high pressure and tight deadline.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ phần Cơ Khí Tân Minh được thành lập vào ngày 02/06/2016 theo giấy phép do sở kế hoạch và Đầu tư Tp. Hà Nội cấp; Trụ sở tại số 2 ngõ 161, Đường Ngọc Hồi, Hoàng Mai, TP. Hà Nội. Qua nhiều năm phát triển, với xuất phát điểm là mô hình kinh doanh quy mô vừa, Tân Minh đã có sự phát triển thần tốc, vươn lên là công ty dẫn đầu trong tư vấn, sản xuất và cung ứng thiết bị, máy móc công nghiệp, phục vụ quá trình công nghiệp hóa, hiện đại hóa đất nước. Các lĩnh vực đầu tư kinh doanh của công ty bao gồm MÁY ĐÓNG GÓI. MÁY THỰC PHẨM. MÁY NGÀNH DƯỢC. DÂY CHUYỀN CÔNG NGHIỆP
Công Ty Cổ Phần Cơ Khí Tân Minh ngày càng khẳng định vị trí của mình trên thị trường trong nước và khu vực. Với sự nỗ lực không ngừng nghỉ của tập thể lãnh đạo, cán bộ công nhân viên toàn công ty, Tân Minh luôn kiện toàn về tổ chức, nâng cao năng lực quản lý và lãnh đạo, chú trọng phát huy chất lượng nguồn nhân lực, đổi mới khoa học kỹ thuật cùng với chiến lược kinh doanh hiệu quả, Tân Minh vững vàng tiến bước để chinh phục những đỉnh cao thành công mới.