Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
13/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
Olam Food Ingredients (ofi) is a global leader offering naturally good food & beverage ingredients and solutions. ofi commenced operations in Vietnam in 1997, setting up its representative office. Since then, we have established an extensive presence across different parts of Vietnam, including our head office in Ho Chi Minh City and regional offices in Binh Dinh, Long An, Dong Nai, Phu Yen, Lamdong and Gialai Provinces.
ofi Vietnam is currently the largest exporter of Cashews, Pepper & Instant Coffee in Vietnam, investing in the state-of-the-art instant coffee facility and running 7 large factories with 7,500 employees across Central & South Vietnam. Our operations have an interface with a farmer network of 2 million farmers. We are also amongst the largest exporter of Green Coffee in Vietnam.
We have established sustainability programmers for black pepper, coffee & cashew. We are excited about our future prospects in Vietnam as the country has huge potential in agriculture.
Key responsibilities
Evaluating and understanding the current business processes to identify opportunities for digital enhancement
Designing and implementing digital strategies that align with the organization's goals and objectives
Leading cross-functional teams to ensure successful execution of digital projects
Collaborating with IT and business stakeholders to integrate new technologies into existing systems
Managing the digital change process, including training and support for employees adapting to new technologies
Conducting research on emerging digital trends and technologies to maintain a competitive edge
Facilitating communication between technical and non-technical departments to ensure clear understanding of digital transformation goals
Advising senior management on the best digital investments to enhance productivity and customer experience
Optimizing customer experience through the use of digital technologies and data analytics
Creating and maintaining comprehensive project documentation, including reports and other key performance indicators
Evaluating and understanding the current business processes to identify opportunities for digital enhancement
Designing and implementing digital strategies that align with the organization's goals and objectives
Leading cross-functional teams to ensure successful execution of digital projects
Collaborating with IT and business stakeholders to integrate new technologies into existing systems
Managing the digital change process, including training and support for employees adapting to new technologies
Conducting research on emerging digital trends and technologies to maintain a competitive edge
Facilitating communication between technical and non-technical departments to ensure clear understanding of digital transformation goals
Advising senior management on the best digital investments to enhance productivity and customer experience
Optimizing customer experience through the use of digital technologies and data analytics
Creating and maintaining comprehensive project documentation, including reports and other key performance indicators
Yêu cầu công việc
Background education: Computer sciences - IT Engineering
2-3 years special in food industrial, used to work with manufacturing.
Technical skill: ERP (SAP), Power BI, Data analyst, Logical thinking
English skill: Intermediate
Our Purpose is to "be the change for good food and a healthy future". At ofi, we celebrate our diversity. ofi provides equality of opportunity for all persons with respect to hiring without discrimination on the grounds of race, color, religion, national origin, sex, pregnancy, age, disability, veteran status, or sexual orientation. All employment decisions will be based on qualifications, merit, and business needs.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Với chiến lược trở thành nhà sản xuất và phân phối sản phẩm thời trang Jeans ở vị trí hàng đầu tại Việt Nam, GENVIET đã trở thành thương hiệu rất được ưa chuộng trên thị trường, với các nhãn hàng:
- GENVIET JEANS – Thời trang dành cho người lớn
- GENVIET KIDS – Thời trang dành cho trẻ em
- GEN+ - Thời trang phụ kiện dành cho phái mạnh.
Tiền thân là công ty cổ phần thời trang Genova Việt Nam thành lập vào ngày 7/3/2010 bắt đầu từ mộtxưởng may gia công, năm 2012 thương hiệu đổi tên thành GENVIET, đến nay, công ty sở hữu hai nhà máy sản xuất (Tổng diện tích trên 20.000m2) cùng cơ chế vận hành chuyên nghiệp, hệ thống dây truyền công nghệ hiện đại nhập khẩu từ Nhật Bản, GENVIET có năng lực sản xuất lên tới 2 triệu sản phẩm/ 1 năm.