Chi tiết công việc
- Research the education market, competitors, customer’s behavior and needs... to find ideas and strategies to promote the training center and attract students.
- Research and adopt new digital marketing channels and trends on platforms like Facebook, Google, YouTube, Tiktok, Zalo.
- Manage & allocate budget for each promotional campaign. Operate the campaign according to the proposed plan, optimize the campaign and ensure the highest efficiency in terms of KPIs and costs; Monitor, report and make recommendations to improve campaigns when deployed.
- Develop ideas, concepts, key visuals, content direction;
- Create and build media content and product documents on social media channels
- Coordinate with relevant departments to ensure effective Campaign implementation
- Monitor & adjust allocation to ensure overall plan is achieved
- Adjust and improve workflows and processes in projects to increase work efficiency.
- From 3+ year of experience as a Marketing Manager/ Planer/ Dgital
- Have good writing skills (copywriting/content MKT)
- Have experience in B2B, B2C or Partnership
- Good organizational and problem-solving skills
- Priority is given to candidates who can use basic design and video making software
- Logic thinking and highly responsible
Tinh Hoa Toàn cầu là nhà nhập khẩu và phân phối tại thị trường Việt Nam các loại thực phẩm và đồ uống có chất lượng cao từ nhiều thương hiệu nổi tiếng của các quốc gia trên thế giới như: Pháp, Tây Ban Nha, Úc, Nhật Bản, Mỹ...
Chúng tôi chọn những loại thực phẩm và đồ uống ngon, an toàn và tinh tế của các quốc gia có nền ẩm thực tinh hoa, quy trình kiểm soát an toàn vệ sinh thực phẩm chặt chẽ và thân thiện với văn hóa của người Việt.
Chúng tôi không những phân phối thực phẩm và đồ uống có chất lượng cao mà còn mong muốn chuyển tải giao thoa về văn hóa và nghệ thuật ẩm thực của các quốc gia trên thế giới đối với người tiêu dùng Việt Nam.
Chúng tôi cam kết những sản phẩm do Tinh Hoa Toàn Cầu nhập khẩu và phân phối có chất lượng vượt trội, an toàn cho mọi lứa tuổi và là biểu tượng tinh hoa của nước xuất khẩu.