Mô tả công việc
- Supervise the duties of all stewarding department employees, facilities, operations, and costs.
- Supervise the sanitation, cleanliness, hygiene as well as the quality level of products and services.
- Ensure Back of House areas are maintained to the highest cleanliness standards and cleaning schedules are followed and completed.
- Direct and assist Stewards to make clean-up more efficient.
- Ensure water temperature and chemical levels are appropriate for cleaning and documented.
- Assist with Banquet plate-ups and buffets by transporting and ensuring adequate stock.
- Assist Chefs and kitchen staff with various tasks as needed.
- Check more specifically the proper use of chemicals and washing accessories.
- Coordinate with the Assistant Food and Beverage Manager and Outlet Managers to check their requirements for the day and the next day.
- Assist in the location, movement, and storage of banquet operational equipment.
- Assist in the stock take of equipment and other items as required.
- Work closely with the Chef, Banquets, and catering Manager to anticipate guest needs.
- Work with all departments to ensure items that are required for service are available when needed.
- Take all necessary actions to reduce the loss of silverware/flatware.
- Enforces proper cleaning routines for service ware, equipment, floors, etc.
- Enforces proper use and cleaning of all dishroom machinery.
- Carry out any other reasonable task set by the Hotel’s Management.
Quyền lợi được hưởng
- Housing and transportation allowances for those holding a household registration in Phu Quoc;
- A vacation allowance for sailors who work in Phu Quoc;
- Bao Viet health insurance for individuals ;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Provided with 3 meals a day;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
· 1 years of relevant experience or an equivalent combination of education and work-related experience
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
IVY chuyên Chăm sóc, xây dựng và duy trì mối quan hệ với khối khách hàng hiện có. Mở rộng, phát triển mạng lưới khách hàng mới.
- Giới thiệu sản phẩm, các chính sách, các chương trình của công ty để thúc đẩy việc bán các sản phẩm của Công ty cho các khách hàng.
- Lập và triển khai các kế hoạch kinh doanh để hoàn thành chỉ tiêu doanh số được giao.
- Thu thập số liệu, báo cáo, phân tích dữ liệu thị trường và các đối thủ cạnh tranh.
- Đàm phán, thương lượng với khách hàng về giá cả, hợp đồng và hỗ trợ khách hàng ký hợp đồng, xuất hoá đơn, kiểm tra chất lượng sản phẩm.