Mô tả công việc
- Arrange and stock up service utensil from washing area to store area
- Wipe with clean cloth, which is designed for dry clean utensil.
- Return chip, heavy scratch, food stain chinaware/cutlery back to steward department for rewash or discard under breakage report. Crew members pass breakage equipment to report line for signature.
- Welcome, guild guests to table and taking an order followed standard operation procedures
- Providing items suggestion, need to guild guest pay attention to “ Black Board ” beside the Menu, upsell special items in store / restaurant menus.
- Providing items suggestion, upsell special items in store / restaurant menus.
- Apply up selling skill by offering refill.
Quyền lợi được hưởng
Parking Lot
Yêu cầu công việc
At least 06 months - 1 years working experiences in related position
College degree of hospitality Management
Able to work outside standard office hours
Customer service orientation
Team work and working under pressure
Yêu cầu hồ sơ
thiện bằng các cách ứng tuyển sau:
Nộp trực tiếp tại nhà hàng
hoặc gửi hồ sơ xin việc trực tuyến qua Hoteljob.vn
Mọi quan tâm, thắc mắc vui lòng liên hệ 028 3822 6838 (gặp P. Nhân sự)
IVY chuyên Chăm sóc, xây dựng và duy trì mối quan hệ với khối khách hàng hiện có. Mở rộng, phát triển mạng lưới khách hàng mới.
- Giới thiệu sản phẩm, các chính sách, các chương trình của công ty để thúc đẩy việc bán các sản phẩm của Công ty cho các khách hàng.
- Lập và triển khai các kế hoạch kinh doanh để hoàn thành chỉ tiêu doanh số được giao.
- Thu thập số liệu, báo cáo, phân tích dữ liệu thị trường và các đối thủ cạnh tranh.
- Đàm phán, thương lượng với khách hàng về giá cả, hợp đồng và hỗ trợ khách hàng ký hợp đồng, xuất hoá đơn, kiểm tra chất lượng sản phẩm.