Mô tả công việc
• Actively work as a member of the team, contributing to maximizing revenue and generate business.
• Proactively seek opportunities to increase sales and conversions.
• Initiate, coordinate and conduct site inspections and familiarizations from the designated market place.
• Develop thorough knowledge of competitive business to carry out weekly call plans to client database to develop new business opportunities and assists in the telemarketing and networking events to drive revenue.
• Responsible for the acquisition and retention of accounts along with identifying new accounts covering accommodation monthly quotas and
• Where applicable, host and entertain potential clients in order to enhance rapport and generate revenue and room night potential.
• Build strong relationships with customers to fully understand their needs, arrange, and carry out Hotel tours and participate in hotel promotional activities.
• Develop and maintain effective relationships with conference clients, PCO's, hotel suppliers and other hotels in line with our values and proactively pursue business
• Develop a thorough understanding of our property and events spaces to deliver exceptional service to new and prospective clients and to develop new leads, qualify prospective leads and covert business.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law.
- Professional working environment. Care about your career advancement.
Yêu cầu công việc
· Knowledge of the hotel property management systems
· Demonstrated previous experience working in a corporate sales capacity for hotels
· Qualification, degree, or certification in a relevant field
· Fluent in English, Native Vietnamese
Competencies
· Good organizational and administration skills
· Positive attitude and good communication skills
· Commitment to delivering a high level of customer service
· Confident telephone manner
· High level of IT skills and familiar with Opera PMS and Cvent corporate solicitation RFP’s
· Excellent grooming standards
Yêu cầu hồ sơ
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
Do nhu cầu ngày càng phát triển Công ty Cổ phần Thương Mại Tin Học Hưng Long đã được thành lập năm 2004 với nhiệm vụ tiếp tục phát huy những thành tựu mà Trung tâm đã đạt được và mở rộng hơn nữa các đại lý trên toàn lãnh thổ Việt Nam.
- Đến nay Công ty Hưng Long đã trở thành một đơn vị lớn được các đối tác và các bạn hàng rất tín nhiệm trong lĩnh vực Nhập khẩu và cung cấp các sản phẩn về linh phụ kiện máy tính và thiết kế website.
- Công ty Hưng Long rất trú trọng việc đào tạo và phát triển nguồn nhân lực giỏi về chuyên môn tốt về đạo đức nghề nghiệp. Cán bộ công nhân viên luôn tận tụy làm việc để đáp ứng tối đa cho nhu cầu của khách hàng, sẵn sàng tư vấn cho khách hàng giải pháp tối ưu nhất, cung cấp các phần mềm, thiết bị tốt nhất và hướng dẫn chuyển giao công nghệ các hệ thống mạng tiên tiến nhất. Tất cả vì mục tiêu “Hài Lòng Cho Sự Lựa Chọn của khách hàng".
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
- Công ty Hưng Long rất trú trọng việc đào tạo và phát triển nguồn nhân lực giỏi về chuyên môn tốt về đạo đức nghề nghiệp. Cán bộ công nhân viên luôn tận tụy làm việc để đáp ứng tối đa cho nhu cầu của khách hàng, sẵn sàng tư vấn cho khách hàng giải pháp tối ưu nhất, cung cấp các phần mềm, thiết bị tốt nhất và hướng dẫn chuyển giao công nghệ các hệ thống mạng tiên tiến nhất. Tất cả vì mục tiêu “Hài Lòng Cho Sự Lựa Chọn của khách hàng".