Mô tả công việc
MAIN ROLES
- To review all purchase/ payment/ advance requests from all departments, review all records in general ledger, and make/ review all closing entries to ensure the accuracy of financial statements and the compliance with legal regulations. To prepare the monthly, quarterly and yearly Statement of Income & the Statement of Balance Sheet (VAS and IFRS form)
- Make reports as requested by FC and DOF.
- Make quarterly consolidated package report for Head Quarter in Korea. Prepares special financial reports by collecting, analyzing, and summarizing account information and trends.
- Recommends financial actions by analyzing accounting options.
- Substantiates financial transactions by auditing documents.
- Maintains accounting controls by preparing and recommending policies and procedures.
- Guides accounting clerical staff by coordinating activities and answering questions.
- Reconciles financial discrepancies by collecting and analyzing account information.
- Maintains financial security by following internal controls.
- Direct internal and external audits to ensure compliance
- Plan, assign and review staff’s work
- Support month-end and year-end close process
- To have a complete understanding of the Hotel Employee Handbook and adhere to the regulations contained therein.
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
- Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
SUPPORTIVE ROLE
- Maintain a close, cooperative relationship with other departments to guarantee effective communication.
- Implement and coordinate cooperation as a supporting department for business operation.
- Motivate staff about work by establishing equal opportunities, including education.
- Ensure smooth work cooperation among departments and always provide support not to cause any interruptions in business operation.
- Manage and maintain smooth work cooperation and support system with organizations concerned in government relations activities.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary & benefit package.
- 02 months of probation with full salary.
- Insurance package.
- Clear career development plan with many engaging training courses (local & international).
- Duty meal provided by hotel.
- Annual helpful training courses (local & international).
- Wonderful working environment with professional team.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS
- Education: Bachelor’s degree or Diploma in Accounting, Finance or related field. Good knowledge of VAS and IFRS
- Experience: 3 years in hotel accounting or auditing experience including management experience or an equivalent combination of education and work-related experience.
- Credentials: Working Experience in 5 Star Hotel preferred
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that affects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Proficient in Microsoft Office, ERP system
- Familiar with tax regulations and relevant laws
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Good English reading, writing, speaking skills
- Accounting, Corporate Finance, Reporting Skills, Attention to Detail, Deadline-Oriented, Reporting Research Results, Confidentiality, Time Management, Data Entry Management
Yêu cầu hồ sơ
Do nhu cầu ngày càng phát triển Công ty Cổ phần Thương Mại Tin Học Hưng Long đã được thành lập năm 2004 với nhiệm vụ tiếp tục phát huy những thành tựu mà Trung tâm đã đạt được và mở rộng hơn nữa các đại lý trên toàn lãnh thổ Việt Nam.
- Đến nay Công ty Hưng Long đã trở thành một đơn vị lớn được các đối tác và các bạn hàng rất tín nhiệm trong lĩnh vực Nhập khẩu và cung cấp các sản phẩn về linh phụ kiện máy tính và thiết kế website.
- Công ty Hưng Long rất trú trọng việc đào tạo và phát triển nguồn nhân lực giỏi về chuyên môn tốt về đạo đức nghề nghiệp. Cán bộ công nhân viên luôn tận tụy làm việc để đáp ứng tối đa cho nhu cầu của khách hàng, sẵn sàng tư vấn cho khách hàng giải pháp tối ưu nhất, cung cấp các phần mềm, thiết bị tốt nhất và hướng dẫn chuyển giao công nghệ các hệ thống mạng tiên tiến nhất. Tất cả vì mục tiêu “Hài Lòng Cho Sự Lựa Chọn của khách hàng".
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
- Công ty Hưng Long rất trú trọng việc đào tạo và phát triển nguồn nhân lực giỏi về chuyên môn tốt về đạo đức nghề nghiệp. Cán bộ công nhân viên luôn tận tụy làm việc để đáp ứng tối đa cho nhu cầu của khách hàng, sẵn sàng tư vấn cho khách hàng giải pháp tối ưu nhất, cung cấp các phần mềm, thiết bị tốt nhất và hướng dẫn chuyển giao công nghệ các hệ thống mạng tiên tiến nhất. Tất cả vì mục tiêu “Hài Lòng Cho Sự Lựa Chọn của khách hàng".