Chi tiết công việc
- Provide sewing application related technical expertise to customers
- Solving sewing related problems onsite or through recommendations based on analyses in our sewing lab.
- Promote the use of Groz-Beckert products, services and solutions.
- Analyze complaints and needle requirements, conduct technical sewing investigation, and prepare investigation reports.
- Conduct technical seminar in customer premises, assist buying houses and customers with technical advice.
- Conduct sewing trial at customer sewing lines. Initiate and guide trials against competitors. Monitor and report technical activities from competitors.
- Manage and develop key customer accounts.
- Participate in development of new products and solutions with internal and external stakeholders.
- Implement short- and long-range goals, objectives, policies, and operating procedures as required by the Company’s management.
- Insuring that all marketing tools and materials are available to all customers and partners.
- Promote positive relations with partners, vendors, and distributors.
- Monitor and analyze sales and marketing activity against targets and competitors.
- Expansion of market share
- Being able to make machine adjustments, as well as spare part changes, to improve seam quality.
- Support from colleague during his/her absence
- Sales Support Team
- Ideally first experience in technical sales for a foreign company in Vietnam, preferable in the Sewing/Garment Industry.
- University or College degree in Textile or textile or Chinese or related field.
- Fluent Chinese language skills are a must. Basic in English
- Outgoing personality, strong interpersonal skills, with a high level of ability to communicate clearly and concisely, especially with foreign customers.
- Excellent organizational skills and ability to work on an independent basis.
- High motivation, honesty, flexibility, carefulness and reliability.
- Able to work under the direction of a foreign management team.
- Work as a team member
- Reliable and trustworthy
- Willing to take risks and try new things
- To be assertive and convincing when necessary
Do nhu cầu ngày càng phát triển Công ty Cổ phần Thương Mại Tin Học Hưng Long đã được thành lập năm 2004 với nhiệm vụ tiếp tục phát huy những thành tựu mà Trung tâm đã đạt được và mở rộng hơn nữa các đại lý trên toàn lãnh thổ Việt Nam.
- Đến nay Công ty Hưng Long đã trở thành một đơn vị lớn được các đối tác và các bạn hàng rất tín nhiệm trong lĩnh vực Nhập khẩu và cung cấp các sản phẩn về linh phụ kiện máy tính và thiết kế website.
- Công ty Hưng Long rất trú trọng việc đào tạo và phát triển nguồn nhân lực giỏi về chuyên môn tốt về đạo đức nghề nghiệp. Cán bộ công nhân viên luôn tận tụy làm việc để đáp ứng tối đa cho nhu cầu của khách hàng, sẵn sàng tư vấn cho khách hàng giải pháp tối ưu nhất, cung cấp các phần mềm, thiết bị tốt nhất và hướng dẫn chuyển giao công nghệ các hệ thống mạng tiên tiến nhất. Tất cả vì mục tiêu “Hài Lòng Cho Sự Lựa Chọn của khách hàng".
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
- Công ty Hưng Long rất trú trọng việc đào tạo và phát triển nguồn nhân lực giỏi về chuyên môn tốt về đạo đức nghề nghiệp. Cán bộ công nhân viên luôn tận tụy làm việc để đáp ứng tối đa cho nhu cầu của khách hàng, sẵn sàng tư vấn cho khách hàng giải pháp tối ưu nhất, cung cấp các phần mềm, thiết bị tốt nhất và hướng dẫn chuyển giao công nghệ các hệ thống mạng tiên tiến nhất. Tất cả vì mục tiêu “Hài Lòng Cho Sự Lựa Chọn của khách hàng".