Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP TOMECO An Khang ( Nhà máy sản xuất của Công ty CP Cơ Điện Toàn Cầu) là một Công ty có truyền thống hoạt động lâu năm, hoạt động chủ yếu hiện nay là thiết kế, chế tạo quạt công nghiệp và thiết bị xử lý môi trường. Từ 2012 TOMECO đã được nâng cấp và trang bị đầy đủ trang thiết bị tiên tiến và hiện đại. Công ty có gần 100 lao động và duy trì một tổ chức công đoàn hoạt động vững mạnh với nhiều thành tích được Tổng liên đoàn Lao động Việt Nam khen thưởng. Sản phẩm của Công ty bán rộng rãi trên toàn quốc và xuất khẩu sang Úc, Hoa kỳ và các nước phát triển khác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2010
Mission
- Từ 2012 TOMECO đã được nâng cấp và trang bị đầy đủ trang thiết bị tiên tiến và hiện đại. Công ty có gần 100 lao động và duy trì một tổ chức công đoàn hoạt động vững mạnh với nhiều thành tích được Tổng liên đoàn Lao động Việt Nam khen thưởng. Sản phẩm của Công ty bán rộng rãi trên toàn quốc và xuất khẩu sang Úc, Hoa kỳ và các nước phát triển khác.