Mô tả công việc
Schedule services for individuals and large groups using spa/salon reservations software system. Call guests to confirm scheduled services. Answer questions about available services. Update the reservations/cancellations list throughout the day, inform providers of last-minute changes, and resolve scheduling issues as needed by working with supervisor/manager. Check in guests for appointments, confirm first and last name, and provide general spa orientation to guests upon arrival. Promote and sell spa/salon services. Obtain assigned bank and ensure accuracy of contracted monies, obtain change required for expected business level, and keep bank secure at all times. Process guest payments for spa/salon services and obtain payment authorization as needed. Accept and log cash tips for employees. Balance, scan, and drop receipts with Accounting. Notify Engineering of maintenance and repair needs.
Report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others. Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
Competitive remuneration package
Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.
International and professional but friendly 5-star working environment.
Attractive program with Preferential Prices for Employees.
Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
Social Insurance as per law
Accident 24/7 Insurance
Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
Related Work Experience: Less than 1-year related work experience.
Supervisory Experience: No supervisory experience.
License or Certification: None
Yêu cầu hồ sơ
Đội ngũ của VMARK có nền tảng vững chắc và niềm đam mê đối với tri thức quản trị kinh doanh, tiếp thị, tài chính và phát triển các giải pháp hỗ trợ doanh nghiệp phát triển thị trường.thị trường Việt Nam.
Chúng tôi tuyển dụng những người có năng lực lãnh đạo, sáng tạo, chú trọng hiệu quả, nhiệt tình trong công việc và có khả năng làm việc cũng như điều hành nhóm.
Mỗi con người tại VMARK luôn cam kết và hành xử theo nguyên tắc giá trị, việc quản lý bằng giá trị được áp dụng tại VMARK nhằm tạo ra văn hoá làm việc hiệu quả, năng suất và chất lượng. Các giá trị này được Lãnh đạo và cán bộ VMARK chia sẻ với các đối tác và khách hàng. VMARK cam kết hành xử và hoạt động theo các giá trị sau: Hiệu quả, Chất lượng,Thẳng thắn, Nhiệt tình, Chuyên nghiệp...
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2010
Mission
- Không ngừng đổi mới, sáng tạo.