Việc làm Truyền Thông Vmark

Cập nhật 20/11/2024 15:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Vmark
Customer Marketing Executive - On Premise
Truyền Thông Vmark
6 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Summary

About Company:

Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.

Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.

At Suntory PepsiCo VietNam Beverage, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.

Job Summary:

To support overall KPI of assigned channel to Develop & Deliver Brands objectives per Channel/Customer (including volume, revenue, profitability etc) via Brand ITM activities, customer JBPs, insight based categories development/customer development actvities.

Job Responsibilities

  • Support to deliver Brands objectives and category development for assigned channel
  • Generate channel/ customer/shopper insights in related channel for assigned category.
  • Work with MKT/ CAT/ Account team to execute category/brand guidelines in related formats by customer based on category focus, brand J2BDs, consumer/shopper/customer insights and demand space to drive channel growth
  • Own execution new Launch plan and build New products in 6 months with KPI, tracking and action plans accordingly
  • Responsible for category development per sub channel: Pack/mix/Pricing & Promotion management and or portfolio initiatives
  • Tracking & monitoring the budget: D&A promotion, MKT fund, A&M, POSM production, TOT etc.
  • Customers JBP (Joint business plan)
  • Support and ensure for Insight-based Joint business planning activities per top customers, per ITM alignment
  • Responsible for customized big events of top customers (in JBP) fitting with channel insight/customer strategy, shopper insight & brand strategies
  • Work with Sales team to get feedbacks on plan and insights of market/ customers

Skills And Experience

  • Bachelor graduation in relevant majors.
  • Strong knowledge of MT/OP channel
  • Shopper Understanding per Sub Channel; Insight activator; Digital marketing understanding, Category Management & Development including Revenue mangagement
  • Brand marketing, customer marketing or sales experience in an FMCG environment
  • Capability in analysis channel/ brand/ price/ pack trends in related channel vs total industry.
  • Strategic thinking, strong analytical, problem solving skills
  • Strong communication/ interpersonal skills
  • Fluent in English & Computer skills (MS Office)
  • English

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Vmark
Truyền Thông Vmark Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà N01-T4 Khu Đoàn Ngoại Giao, đường Hoàng Minh Thảo, Phường Xuân Tảo, Quận Bắc Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Đội ngũ của VMARK có nền tảng vững chắc và niềm đam mê đối với tri thức quản trị kinh doanh, tiếp thị, tài chính và phát triển các giải pháp hỗ trợ doanh nghiệp phát triển thị trường.thị trường Việt Nam.

Chúng tôi tuyển dụng những người có năng lực lãnh đạo, sáng tạo, chú trọng hiệu quả, nhiệt tình trong công việc và có khả năng làm việc cũng như điều hành nhóm.

Mỗi con người tại VMARK luôn cam kết và hành xử theo nguyên tắc giá trị, việc quản lý bằng giá trị được áp dụng tại VMARK nhằm tạo ra văn hoá làm việc hiệu quả, năng suất và chất lượng. Các giá trị này được Lãnh đạo và cán bộ VMARK chia sẻ với các đối tác và khách hàng. VMARK cam kết hành xử và hoạt động theo các giá trị sau: Hiệu quả, Chất lượng,Thẳng thắn, Nhiệt tình, Chuyên nghiệp...

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Zumba
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Công ty thành lập năm 2010

Mission

  • Không ngừng đổi mới, sáng tạo.

Những nghề phổ biến tại Truyền Thông Vmark

Bạn làm việc tại Truyền Thông Vmark? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Truyền Thông Vmark

Truyền Thông Vmark

Click để đánh giá