Mô tả công việc
- Support operational staff in daily communication with Chinese/Korean/Japanese guests
- Translate documents related to Chinese/Korean/Japanese when required.
- Greet guests and manage the queues at the Front Desk upon arrival or departure
- Give directions or escort guests to function rooms or guest rooms
- Respond to a wide variety of guest requests by accurately assessing the guest's needs and requests and then adding personal recommendations and touches to achieve maximum guest satisfaction.
- Be informed on hotel events, promotions, facilities, and services and promote these to the guests acting as an ambassador to The Grand Ho Tram.
- Establish relationships with leaders at local activities, restaurants, events, and tourist attractions and provide updated and current information and directions regarding these to guests.
- Acts as an ambassador for the hotel with professional and discreet demeanor and creativity, which predicts guest’s expectations and ensures their return business.
- Perform all other job-related duties as requested.
Quyền lợi được hưởng
- Training & Development
- Meals
- Shuttle bus
- Insurance
- Uniform
Yêu cầu công việc
- Fluent in English
- Good in Chinese or Korean Language
- Basic Education completed is preferred.
- Microsoft Office knowledge is preferred.
- Must present a well-groomed appearance.
- One year working experience is preferred.
- Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally.
- Organized, can multi-task, good problem solving skills and detail-oriented.
- Capacity to foster productive relations with peers and assure teamwork is the prevailing way to do business.
- Solid knowledge of the area and local attractions, events, restaurants and tourist activities preferred.
Yêu cầu hồ sơ
- Nộp hồ sơ về cổng 3 của The Grand Ho Tram hoặc liên hệ Hotline: 0913 339 773 để biết thêm chi tiết
Submit Resume via Hoteljob
For any job inquiry, please contact Recruitment Department:+84 254 378 8132
Hotline: 0913 339 773
Address: Phuoc Thuan, Xuyen Moc, Ba Ria - Vung Tau, Viet Nam
Đội ngũ của VMARK có nền tảng vững chắc và niềm đam mê đối với tri thức quản trị kinh doanh, tiếp thị, tài chính và phát triển các giải pháp hỗ trợ doanh nghiệp phát triển thị trường.thị trường Việt Nam.
Chúng tôi tuyển dụng những người có năng lực lãnh đạo, sáng tạo, chú trọng hiệu quả, nhiệt tình trong công việc và có khả năng làm việc cũng như điều hành nhóm.
Mỗi con người tại VMARK luôn cam kết và hành xử theo nguyên tắc giá trị, việc quản lý bằng giá trị được áp dụng tại VMARK nhằm tạo ra văn hoá làm việc hiệu quả, năng suất và chất lượng. Các giá trị này được Lãnh đạo và cán bộ VMARK chia sẻ với các đối tác và khách hàng. VMARK cam kết hành xử và hoạt động theo các giá trị sau: Hiệu quả, Chất lượng,Thẳng thắn, Nhiệt tình, Chuyên nghiệp...
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2010
Mission
- Không ngừng đổi mới, sáng tạo.