ABOUT KPMG
KPMG is a global network of independent member firms offering Audit, Tax, Legal, Advisory and Consulting services. The firms work closely with clients, helping them to mitigate risks and grasp opportunities.
In Vietnam & Cambodia, KPMG is one of the largest professional firms with offices in Ho Chi Minh city, Hanoi, Danang and PhnomPenh. Established since 1994, we have 30 years of experience with more than 2,000 professionals.
We lead with a commitment to quality and consistency across our global network, bringing a passion for client success and a purpose to serve and improve the communities in which member firms operate. In a world where rapid change and unprecedented disruption are the new normal, we Inspire Confidence and Empower Change in all we do.
Key responsibilities
- Receive visitors at the front desk by greeting, welcoming, directing and announcing them appropriately
- Answer, screen, and forward incoming phone calls
- Receive and sort daily incoming/outgoing mails of the office
- Monitor meeting room bookings
- Arrange transportation for staff
- Timely inform the building’s management to fix small facility repairs under the building’s responsibilities
- Submit monthly payment expenses of transportation, courier, newspapers,…
- Monitor Hanoi corporate hotels and assist in hotel booking when required
- Perform other tasks as assigned by the Admin Manager.
Job Requirements
- At least 1 year working experience as Receptionist/ Secretary/Admin staff at international organizations being an advantage.
- Pleasant personality, ability to deal with emergencies in a timely and effective manner, while streamlining office operations.
- Proactive, hard-working, responsible
- Ability to work in shifts, so flexibility is a plus.
- University/ College graduate
- Proficient in all aspects of Microsoft Office applications (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Strong communication skills in English & Vietnamese both written and verbal.
Đội ngũ của VMARK có nền tảng vững chắc và niềm đam mê đối với tri thức quản trị kinh doanh, tiếp thị, tài chính và phát triển các giải pháp hỗ trợ doanh nghiệp phát triển thị trường.thị trường Việt Nam.
Chúng tôi tuyển dụng những người có năng lực lãnh đạo, sáng tạo, chú trọng hiệu quả, nhiệt tình trong công việc và có khả năng làm việc cũng như điều hành nhóm.
Mỗi con người tại VMARK luôn cam kết và hành xử theo nguyên tắc giá trị, việc quản lý bằng giá trị được áp dụng tại VMARK nhằm tạo ra văn hoá làm việc hiệu quả, năng suất và chất lượng. Các giá trị này được Lãnh đạo và cán bộ VMARK chia sẻ với các đối tác và khách hàng. VMARK cam kết hành xử và hoạt động theo các giá trị sau: Hiệu quả, Chất lượng,Thẳng thắn, Nhiệt tình, Chuyên nghiệp...
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2010
Mission
- Không ngừng đổi mới, sáng tạo.