Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Accounting Staff (General) (HN) - Real Estate
Job Code: 108964
- Working location: Ba Dinh District, Hanoi City
- Monthly Salary: 20,300,000~30,500,000VND
Responsibility
<Job Responsibilities> :
1. General Accountant (AP + GL)
- Check payment requests received from departments and process remittances for all suppliers/partners correctly and on time.
- Well communicate with other departments to collect sufficient accounting information
- Clarify any questionable invoice items, prices or signatures
- Assemble and review invoices to be completed for payment
- Consult other departments on accounting, tax and contractual matters
- Prepare AP monthly/quarterly reports
- Check the input VAT invoices list
- Support consultants and auditors with monthly/annual reviews
- File documents as per accounting policy and internal requirement
- Obtain accurate information and data regarding invoice payments
- Reconcile bank statements
- Monitor & check bookkeeping related to AP, GL
- Liaise with external parties about AP, GL
- Perform other related duties as assigned
2. Account Receivable
- Upload data into the Software system by the Excel template
- Work with the sales team, and collection team for details of each unit
- Check payment notices, warning notices, late payment notices, handover notices
- Check for the received money and outstanding amount
- Support to make the bank reconciliation weekly and monthly
- Monitor & check bookkeeping related to AR
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Necessary Skill / Experience >
・Gender: Female preferred. Age: 25 - 34
・Education: Bachelor’s degree in Accounting or Finance
・Language: English - Business Level
・Experience:
+ At least 3 years of experience in a similar position
・Required Skills/Abilities:
- Experience with account reconciliation
- Proficient in MS Excel, Word, PowerPoint and relevant accounting systems
- Strong aptitude for accuracy and attention to detail
- Ability to work independently as well as on a team, with strong verbal and written and communication skills
<Preferred>
- Experience in real estate is preferred
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 34
- Lương: 20,3 Tr - 30,5 Tr VND
Công ty cổ phần Tư vấn xây dựng Phố Thị (viết tắt Công ty Phố Thị) chính thức đi vào hoạt động từ năm 2008 trên đất Bình Tân, với chức năng ngành nghề chính là: tư vấn, thiết kế, thi công xây dựng nhà dân dụng, công nghiệp, cầu đường... Ngoài ra, Công ty Phố Thị còn nhận hợp đồng vệ sinh, chăm sóc cây xanh.
Nhân lực của Công ty hiện có 200 người. Trong đó, lãnh đạo và bộ phận chuyên môn có 14 người (bao gồm các nhân sự có trình độ kỹ sư, cử nhân).
Qua 9 năm, Công ty Phố Thị đã có nhiều đóng góp tích cực cho phát triển KT- XH trên địa bàn mà Công ty đang hoạt động và nhận được nhiều bằng khen từ UBND Quận Bình Tân. Công ty Phố Thị còn chú trọng đến hoạt động của tổ chức Đảng và các đoàn thể. Chi bộ Công ty đã được thành lập vào ngày 25 / 10 / 2014 với 3 đảng viên sinh hoạt do ông Đỗ Khắc Thuân được chỉ định làm Bí thư Chi bộ.
Trong thời gian tiếp theo Công ty đang và sẽ mở rộng hơn về lĩnh vực kinh doanh bất động sản, xây dựng và chuyển nhượng bất động sản và xây dựng nhà dân dụng. Dự kiến đây là những lĩnh vực đưa lại giá trị doanh thu tăng cao (ước 200 tỷ / năm) cho công ty.