- Operational monitoring: play the key role in tracking and monitoring KPI, identify any issues or bottlenecks and take appropriate actions to resolve them.
- Process improvement: work on building and optimizing operational processes to improve efficiency and productivity. This involves tracking and analyzing data, conducting time studies, identifying areas for improvement, and going along with the Operations team to implement process changes or automation solutions.
- Training and development: help train and develop employees in various operational tasks: equipment operation, sorting techniques, layouts, formula, material, usage and guidance, safety protocols and quality control.
- Troubleshooting and issue resolution: collaborate with Operation team, technician, expert and business supporting team to investigate the root cause and identify solutions, and implement corrective actions
- Data analysis and Reporting: collect and analyze operational data, visualize the reports, provide insights and make data-driven recommendations.
- Coordination and Communication: act as a liaison between different functions within Sorting centers and SPX, ensuring information and compliance are well-understood and aligned
- Equipment planning and supply: create monthly, quarterly and yearly plan of tools, equipment, materials and stationery; continuously measure and monitor the quota, fulfill the needs of the operation team and save cost.
- In charge of reconciliation and loss control.
- Handle projects or ad-hoc tasks as assigned by the upper management.
- Location:
- Industrial Zone Tan Phu Trung, Cu Chi, HCMC
- VSIPII Industrial Park, Hoa Phu Ward, Thu Dau Mot City, Binh Duong Province
- Having at least 2 years of experience in logistic operations or equivalent
- Strong leadership skills and at least 2 years of experience in managing a team
- Good at communication (verbal, written and presentation) and problem solving
- Good at analytical skills and technical skills (familiarity with computer systems, tracking software, and sorting equipment)
- Having growth mindset and good at change management
- Shift working base (if required)
Khởi đầu từ một xưởng lắp ráp linh kiện tủ điện vào năm 2002, trải qua gần hai thập kỷ hình thành và phát triển, Vietstar đã không ngừng vươn mình lớn mạnh. Năm 2021, Vietstar Meiden trở thành môt thành viên chính thức của Tập đoàn Meiden đến từ Nhật Bản. Là một công ty sản xuất tủ bảng điện hàng đầu ở Việt Nam, cho đến nay Vietstar Meiden đã cung cấp hàng trăm ngàn tủ điện, được vận hành an toàn trong hơn 3000 dự án và trên lưới điện của điện lực Việt Nam. Sản phẩm tủ điện của Vietstar Meiden đã có mặt trên khắp thị trường Việt Nam và đang vươn mình sang thị trường các nước trong khu vực và trên thế giới. Để đạt được những thành công đó Vietstar Meiden sở hữu cho mình một bộ máy kiện toàn với hơn 200 nhân viên cùng 4 văn phòng tại các thành phố lớn như TP HCM, Bình Dương, Hà Nội và Đà Nẵng. Một nhà máy sản xuất được đầu tư với các máy móc hiện đại trên diện tích hơn 14,700 m2 cùng tất cả các quy trình thiết kế, sản xuất và lắp ráp được tuân thủ theo quy chuẩn ISO 9001 - 2015, các sản phẩm được chế tạo và thử nghiệm theo tiêu chuẩn IEC đảm bảo phục vụ tốt nhất cho mọi khách hàng nội địa cũng như quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,