Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
• Manage the Telesales and Contact Center team (10-15 agents).
• Provide strategy & achievement plan to ensure team members achieve daily, monthly sale targets.
• Maximize booking conversion and ensuring that customers are successfully shown up at centers.
• Analyze sales metrics and prepare performance reports.
• Oversee the day-to-day operations of our teams.
• Perform quality monitoring as required to improve overall service quality.
• Ensure that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
• Prepare training material, scripts based on analysis. Support management team to build SOP.
• Train new joiners and existing members in selling skills, soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
• Mentor and develop the skills of team members through coaching and training.
• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.
• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction
Yêu Cầu Công Việc
• Must have at least 2 years’ experience in telesales/ telemarketing with at least 1 year in teamlead/ management role. Knowledge of setting KPIs and developing sales strategy is required.
• Candidates with experience in customer service/ call center/ contact center/ complaint handling environment are highly preferred.
• Good at English (conversational level).
• Flexibility with the department’s shift rotation pattern (from 6am to 10pm).
• Intermediate to advanced reporting skills.
• A high level of commercial awareness
• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.
• Well-developed communication and problem-solving skills.
• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.
• Knowledge of customer service software and systems.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 13 Tr - 22 Tr VND
Công ty cổ phần Vina Hoàng An được thành lập năm 2010. Ngay từ khi mới thành lập, Vina Hoàng An đã trở thành đối tác chiến lược của Tập đoàn Motul – Pháp, phân phối các sản phẩm dầu nhớt động cơ và sản phẩm chăm sóc – bảo dưỡng ô tô và xe máy. Công ty đã góp phần kiến tạo một nền tảng vững mạnh cho thương hiệu Motul tại thị trường Việt Nam trong giai đoạn đầu triển khai thị trường. Sau một số năm hợp tác, Vina Hoàng An đã đạt được nhiều thành tựu vượt bậc nên đã được Tập đoàn Motul vinh danh “đối tác chiến lược xuất sắc” trên Lịch Motul Thế giới 2013. Đây là dấu ấn khởi đầu quan trọng tạo tiền đề vững chắc cho sự phát triển bền vững của doanh nghiệp trong các giai đoạn tiếp theo.
Với phương châm luôn lắng nghe và đề cao quyền lợi khách hàng, lấy sự hài lòng của khách hàng làm sứ mệnh trong hành động, vì lẽ đó trong suốt hơn một thập kỷ qua, chúng tôi luôn nhận được sự tin tưởng của quý khách hàng trong nước cũng như quý đối tác nước ngoài. Nhờ vậy mà vị thế và uy tín của Công ty Vina Hoàng An ngày càng được khẳng định và lan toả trong ngành phụ tùng.