Mô tả công việc
· Coordinate with Marketing team to create and manage all F&B in-house collaterals, including banners on screens, and similar platforms adhering to the group standards
· Communicate and interact on daily basis with guests and promote on-site all restaurants, in-villa, services, and through targeted F&B initiatives.
· Manage, update, and coordinate the yearly F&B plan, Executive activities and strategies to promote all F&B offerings
· Coordinates all requirements for F&B menus, including menu editing, translation, printing, and similar.
· Guest contact point of any matter pertaining to F&B. Communicate directly with group leaders/bookers. Be a connection between our guests and the operations team, and drive the team in managing guest experience on-site
· Use guest feedback to suggest new trends and preferences to the culinary and food and beverage team. Stay up-to-date with industry trends and competitor activities to identify opportunities for differentiation and growth.
· Analyze guest feedback and sales data to identify opportunities for improvement and growth.
· Liaise with all other outlets (including F&8 Admin, accounting, purchasing, front office, etc.) for and on behalf of the supervisor. When and if necessary, handles all reservations for outlets and acts as central reservation desk. This includes also group reservations.
· Well organize and manage paperwork process for KOLs hosting, photo/video shooting preparation & photo/video shooting model consent forms, etc. (if the project is for F&B).
· Consolidate, analyze F&B weekly & monthly report and put into actions promptly to make sure target reached
· Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Housing and transportation allowances for those holding a household registration in Phu Quoc;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
- 1+ years of sales experience.
- Excellent customer service and sales skills.
- Strong verbal and written communicator.
- Excellent phone and presentation skills.
- Proficiency in Microsoft Office, CRM, and sales software programs.
- Good negotiation and problem-solving skills.
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
WeGo được thành lập bởi một nhóm coffeeholic - cụm từ đại diện cho phần đông những người chọn cà phê là một phần của cuộc sống thường nhật. Chúng tôi có mọi thứ mình cần cho một thương hiệu cafe tại Sài Gòn. Kiến thức, chuyên môn và một cộng đồng những người trẻ luôn tìm kiếm cái mới. Chúng tôi tin rằng đây là thời điểm tốt nhất để du nhập một làn sóng cà phê mang lại trải nghiệm dựa trên sự phát triển không ngừng của đô thị. WeGo tin cà phê là điều giữ cho mọi thứ cân bằng. Trong nhịp sống đầy biến chuyển, trải nghiệm luôn là sự kết hợp giữa tận hưởng và khám phá. Và không gì tốt hơn việc có một cốc cà phê tuyệt vời bên cạnh đồng hành.
Công ty TNHH Thiết Kế In ấn Vũ Khoa cung cấp các sản phẩm dịch vụ in ấn như: Catalogue, brochure, folder, letter head, các ấn phẩm văn phòng, tờ rơi, tờ bướm, các loại thiệp mời, thiệp cưới, danh thiếp (namecard), menu, giấy khen, giấy chứng, nhận,tem decal và đa dạng chủng loại in ấn quảng cáo khác.... Với đội ngũ thiết kế năng động sáng tạo và giá cả cạnh tranh trên thị trường sẽ giúp khách hàng hài lòng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2019
Mission
WeGo mang đến phong cách sống hiện đại đi cùng cà phê và công nghệ. Với thiết kế tinh tế và nguyên liệu chọn lọc nhằm mang lại trải nghiệm độc đáo, WeGo mong muốn trở thành điểm nhấn cho một ngày của bạn thêm phần trọn vẹn.