Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
WeGo được thành lập bởi một nhóm coffeeholic - cụm từ đại diện cho phần đông những người chọn cà phê là một phần của cuộc sống thường nhật. Chúng tôi có mọi thứ mình cần cho một thương hiệu cafe tại Sài Gòn. Kiến thức, chuyên môn và một cộng đồng những người trẻ luôn tìm kiếm cái mới. Chúng tôi tin rằng đây là thời điểm tốt nhất để du nhập một làn sóng cà phê mang lại trải nghiệm dựa trên sự phát triển không ngừng của đô thị. WeGo tin cà phê là điều giữ cho mọi thứ cân bằng. Trong nhịp sống đầy biến chuyển, trải nghiệm luôn là sự kết hợp giữa tận hưởng và khám phá. Và không gì tốt hơn việc có một cốc cà phê tuyệt vời bên cạnh đồng hành.
Công ty TNHH Thiết Kế In ấn Vũ Khoa cung cấp các sản phẩm dịch vụ in ấn như: Catalogue, brochure, folder, letter head, các ấn phẩm văn phòng, tờ rơi, tờ bướm, các loại thiệp mời, thiệp cưới, danh thiếp (namecard), menu, giấy khen, giấy chứng, nhận,tem decal và đa dạng chủng loại in ấn quảng cáo khác.... Với đội ngũ thiết kế năng động sáng tạo và giá cả cạnh tranh trên thị trường sẽ giúp khách hàng hài lòng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2019
Mission
WeGo mang đến phong cách sống hiện đại đi cùng cà phê và công nghệ. Với thiết kế tinh tế và nguyên liệu chọn lọc nhằm mang lại trải nghiệm độc đáo, WeGo mong muốn trở thành điểm nhấn cho một ngày của bạn thêm phần trọn vẹn.