Mô tả công việc
Marketing Communication Executive is responsible for conducting product research, establishing brand awareness and improving customer relations. This position is instrumental in the collaboration, planning, and implementation of all traditional and digital marketing efforts with support from communication agency.
- Marketing & Communication:
- Supervise the functioning of all marketing activities, sales promotions at La Table Hanoia; coordinate with other departments to ensure proper implementation of all marketing activities are carried out according to the proposed plan;
- Management of content assets, images/ photos on La Table Hanoi’s website, to be updated according to the correct timeline & brand voice;
- Briefing contents, coordinate with design agency to ensure designs are implemented correctly with brand identity and marketing campaign;
- Master crisis communication skills when an emergency occurs. Manage comments & respond to negative feedback, notify the relevant departments to answer questions and effectively resolve customer problems;
- Plan & estimate marketing costs, implement marketing campaigns & activities for La Table Hanoia brand. Implement marketing communication plans on channels (before, during and after every campaign);
- Coordinate with suppliers, marketing agency, KOLs & other departments, … to carry out effective marketing communication campaigns;
- Periodically synthesize, analyze and evaluate the effectiveness of marketing communication activities and sales promotions to ensure the achievement of the proposed marketing strategy.
- Events:
- In conjunction with the relative departments to to come up with ideas and implement the content of event programs at La Table Hanoia & Press Club;
- Develop the event scripts, present content and event implementation plans with the goal of attracting more potential customers & receiving customer information;
- Working as an event coordinator and be responsible for overseeing tasks throughout the event planning process;
- Contact with suppliers to organize and produce event materials & gifts;
- Work effectively to build relationships with colleagues in the company and the group.
Perform other tasks as assigned by the Direct Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge bonus payable on monthly basic;
- 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
- 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance, annual review;
- Duty meal and parking provided;
- Annual health check-up, annual holiday trip with team;
- Opportunities for learning and development;
- Stable and professional working environment, opportunities to learn professional skills and advance in career, participate in the company's training program;
- 30% discount when using services/buying products of brands belonging to Open Asia Group.
Yêu cầu công việc
Onboard from 01/03/2025;
1. Qualification & Experiences:
- Bachelor's Degree (B.A.) or equivalent; major in Sales & Marketing, Tourism & Hospitality preferable. At least 3 years of experience in the same position, especially working experience in high-class restaurants, in a customer service role in the hotel/leisure/retail sector;
- In-depth knowledge of F&B services and products, restaurant and event operations.
2. Skills:
- Good command of the Vietnamese & English language, both written and verbal, due to the constant contact with clients, partners. Fluency in other languages would be beneficial;
- Outstanding communication and negotiation skills, that convince customers to use value-added products and service;
- Computer proficiency;
- Highly creative;
- Analytical and problem-solving skills.
3. Personality:
- Ambitious and willing to put in extra efforts to meet challenges;
- Team spirit, resulted oriented, proactive & honestly;
- Self-motivated and goal-oriented, desire to deliver results.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV in English to HR Department at 12 Ly Dao Thanh, Trang Tien, Hoan Kiem, HN
or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042
Công ty cổ phần xúc tiến công nghệ mới ATP được thành lập vào năm 2009 và hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực chính: máy chế tạo và dịch vụ cho xe tay ga và xe máy (ATP Machinery), hóa chất xử lý cặn và xử lý nước thải (AG Greentech) và thiết bị cho các giải pháp nhà thông minh (Besthouses)
ATP chuyên cung cấp hóa chất môi trường chủ yếu tập chung vào các loại hóa chất xử lý nước thải như: PAM, PAC,.. và hóa chất tuyển nổi cặn sơn với công nghệ mới tiên tiến được chuyển giao. công nghệ từ Mỹ.
Môi trường chuyên nghiệp, công việc đầy thách thức và cơ hội làm việc với những người giàu kinh nghiệm, là nơi tốt nhất để bạn chọn lựa cho con đường phát triển sự nghiệp của mình. Chúng tôi luôn cam kết tạo mọi điều kiện thuận lợi nhất giúp bạn đạt được mục tiêu nghề nghiệp. ATP là nơi bạn có thể thỏa sức sáng tạo, đưa những kiến thức và kinh nghiệm vào thực tế nhằm góp phần xây dựng và phát triển Công ty.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng mọi quyền lợi BHXH, BHYT, chế độ đãi ngộ khác theo Luật Lao động và theo Quy định của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các sự kiện công ty
Lịch sử thành lập
- Đầu tháng 4 năm 2009, thương hiệu “ATP” được tách ra và thành lập “Công ty cổ phần Xúc tiến công nghệ mới ATP”.
Mission
Tầm nhìn: " ATP hướng tới trở thành tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực giải pháp công nghệ phục sản xuất nghành ô tô xe máy, công nghệ xử lý môi trường và công nghệ tiên tiến ứng dụng cho căn hộ."
Sứ mệnh của chúng tôi: " Tận tụy và không ngừng cải tiến cho những tiên ích hiệu quả hơn, tối ưu hơn và đơn giản hơn"Review CÔNG NGHỆ MỚI ATP
Mỗi nhân lực atp tuyển vào dù trả lương cứng ban đầu thấp nhưng tốn rất nhiều chi phí đào tạo khác (từ không gian, đội ngũ leaders, nguồn lực phân tâm,...)(rv)