Mô tả công việc
- Greets guests and processes hotel registration.
- Develop good open communication and rapport with all guests. Recognize return guests and ensure all guests expectations are met and exceeded at all times.
- Ensure all guest account details are correct and accurate.
- Keeps current on hotel accommodations, services and area attractions.
- Responds to customer inquiries for information.
- Arranges for services requested by the guest by working with other departments as appropriate.
- Stays current with developments in the hotel by reviewing and updating the communication log.
- Offers guests updates to rooms and promotes hotel amenities, food and beverage outlets and services.
- Makes reservations in accordance with hotel’s yield management practices.
- Processes customer credit at check-in in accordance with hotel policy.
- Identifies and records special billing instruction and notifies Accounting.
- Follows hotel policy on cash banks – at all times adheres to credit limits and procedures as set down by the Financial Controller.
- Obtains appropriate approvals and signatures.
- Liaising with housekeeping to ensure information is passed on for room requests and special requests.
- Balances daily cash, transaction postings and credit card remittance at the end of each shift ensuring all information is accurate and without discrepancy.
- Accepts responsibility for accurately maintaining cash float.
- Use the Brand technique for answering the telephone.
- Ensure work area is keep neat and tidy.
- Keeps abreast with the hotel’s daily banquets, functions and activities.
- Attends Front Office communication meetings to maintain solid teamwork and a sharing of goals.
- Maintains policies and procedures to ensure the lowest level of loss is maintained.
- Adheres to rate restriction periods.
- Attends any training programs as directed or requested.
- Accurately processes maintenance requests.
- Keeps Hotel Manager informed of all problems or unusual matters of significance.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Learning and development within Radisson Hotels Group
- Internal Careers Advancement
- Company shuttle bus
- Uniform & duty meals
Yêu cầu công việc
- A minimum of 2 years of guest relation experience in international hotel brand.
- A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
- Fluent in Vietnamese and English language. Additional language is an asset
- Good communication skills and customer service skills are required.
- Good operating knowledge of Opera system.
- Computer literate.
- A passion for delivering exceptional guest experiences.
- Well-presented, organized and calm personality.
- Flexibility to work all shifts including early mornings, evenings, nights and weekends any day of the week
Yêu cầu hồ sơ
DOLEXPHAR là đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực tư vấn công thức, sản xuất thực phẩm chức năng, mỹ phẩm, trang thiết bị y tế áp dụng theo tiêu chuẩn GMP của Bộ Y tế. Nhà máy đạt tiêu chuẩn ISO 22000 và HACCP do Viện nghiên cứu phát triển tiêu chuẩn chất lượng cấp. Trụ sở chính công ty đặt tại Khu công nghiệp Đại An, tại Huyện Cẩm Giàng – quê hương của Đại Danh y Thiền sư Tuệ Tĩnh, là người mở đầu cho nền Y Dược cổ truyền Việt Nam.
Dolexphar tự hào là 1 trong 2 nhà máy có nguồn vốn Việt Nam tại Khu công nghiệp Đại An – khu công nghiệp lớn nhất tỉnh Hải Dương.
Với tôn chỉ “Tạo dựng niềm tin từ chất lượng sản phẩm” tập thể cán bộ công nhân viên Dolexphar luôn nỗ lực nghiên cứu, sản xuất ra các sản phẩm chất lượng cao phục vụ sức khỏe cộng đồng, đem đến sự hài lòng cao nhất cho khách hàng. Chúng tôi sẽ hỗ trợ khách hàng tư vấn, xây dựng công thức, dạng bào chế; làm hồ sơ đăng ký, công bố chất lượng sản phẩm.