Mô tả công việc
We are looking for a qualified and talented person to fill in the above-mentioned position with work details as follows:
Accountable for the the effective and efficient daily operations of the Front Desk and Lobby areas.
1. Supervise and monitor all front office operations.
2. Responsible in the setting up of the Front Office Manager’s Log Book, follow –up Book and Diary and to report all unusual events to the Operation Manager.
3. To ensure there is close co-ordination with all sections of the Front Office and all departments of the company.
4. Responsible in the handling of the Emergency Key and the Master Key.
5. To carry out all emergency procedures and to co-ordinate closely with the Security Department.
6. To improve on guest service standards.
7. Responsible for the arrival and departure arrangement and handling of all long staying and VIP guests.
8. To monitor closely guest’s room folio high balance daily to prevent losses by the company.
9. To maintain strict control on the operations of the computer systems and peripherals.
10. To perform any other duties as required by the Operations Manager or the Management.
11. On–job-training or /and organize monthly training for staff on specific areas need to be improved.
12. Perform as “Manager on Duty” when assigned.
13. The employee must be in line with ISO 14000.
Quyền lợi được hưởng
Besides basic salary, candidate will be eligible for more benefits as below :
- Monthly service charge (after probation)
- Meal allowance and monthly travel allowance
- Health care Insurance (company paid all the cost)
- Participating job training , skill training and company staff activities.
- Full Insurance policy per current labor law.
- Other benefits per Vietnam labor law.
Yêu cầu công việc
Qualifications: Degree in hotel management.
Experience: At least 5 years relevant experience in the hospitality industry (with 2 years in managerial position).
Core competencies: Must be PC knowledgeable as well as Fidelio. (skills, knowledge) Possess Public Relations, negotiation, and presentation skills. Must be customer oriented and able to train, instruct and lead a team of Front Office staff.
Personal Attributes: Possess good communication and human relation skills. Pleasant personality and service oriented attitude. Able to work well under pressure and possess problem solving skills.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your resume though Hoteljob.vn.
Please help note that the application with no response received within 3 weeks in considered as there is no vacancy at The Ascott currently matching with your profile. However, we will keep your resume in our database and may consider for other suitable opening positions in future.
DOLEXPHAR là đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực tư vấn công thức, sản xuất thực phẩm chức năng, mỹ phẩm, trang thiết bị y tế áp dụng theo tiêu chuẩn GMP của Bộ Y tế. Nhà máy đạt tiêu chuẩn ISO 22000 và HACCP do Viện nghiên cứu phát triển tiêu chuẩn chất lượng cấp. Trụ sở chính công ty đặt tại Khu công nghiệp Đại An, tại Huyện Cẩm Giàng – quê hương của Đại Danh y Thiền sư Tuệ Tĩnh, là người mở đầu cho nền Y Dược cổ truyền Việt Nam.
Dolexphar tự hào là 1 trong 2 nhà máy có nguồn vốn Việt Nam tại Khu công nghiệp Đại An – khu công nghiệp lớn nhất tỉnh Hải Dương.
Với tôn chỉ “Tạo dựng niềm tin từ chất lượng sản phẩm” tập thể cán bộ công nhân viên Dolexphar luôn nỗ lực nghiên cứu, sản xuất ra các sản phẩm chất lượng cao phục vụ sức khỏe cộng đồng, đem đến sự hài lòng cao nhất cho khách hàng. Chúng tôi sẽ hỗ trợ khách hàng tư vấn, xây dựng công thức, dạng bào chế; làm hồ sơ đăng ký, công bố chất lượng sản phẩm.