Mô tả công việc
- Market understanding and market access planning
- Implement sales & marketing activities
- Customer engagement, building and maintaining KOLs
- Ensure operational goals and financial targets are being met regularly
- Manage forecast sale out process
- Defining Customer Segmentation, market mapping and product alignment to market segments
- Focus on clinical uses, education and improving customer workflows
- Develop, maintain and deliver applications-focused training on the equipment and accessories
- Apply product and clinical knowledge to troubleshoot and resolve customer issues where needed
- Expert knowledge of product's features, benefits, product application, diagnostics and treatment procedure through training programs
- Knowledge and understanding of competitive products
- Product and solution presentation for customers
- Product training for customers
- To be involved in planning and execution of marketing and promotional activities such as exhibitions, workshops, seminars etc
- Reporting on market intelligence data with market size, market share of SUR equipment
- To be fully responsible for the preparation of bids for major tenders/projects in your territory
Yêu cầu công việc
Bachelor's Degree in business administration, Biomedical, Marketing, Pharma or related fields
Experience
- 1-3 years' experience in sales and application, preferably in medical device industry
- Knowledge of the medical ophthalmology industry is priority
- Analytical skills are necessary to evaluate market trends, customer feedback, and other data to make informed decisions about product development and marketing
Knowledge / Skills / Other characteristics
- Good communication skills
- Good team player
- Sense of accountability and strong work ethic
- Strong customer focus and excellent presentation skills
- Good command of spoken and written English
Quyền lợi được hưởng
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company's performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
CTS GROUP – Là đơn vị xuất nhập khẩu hàng Trung Quốc chính ngạch, cung cấp các dịch vụ vận chuyển Việt Nam – Trung Quốc. Chúng tôi luôn cố gắng tối ưu hóa thời gian hoàn thành, xử lý đơn hàng để đảm bảo hàng hóa về tay khách hàng trong thời gian nhanh nhất, tiết kiệm thời gian của khách hàng. “Luôn cải thiện chất lượng dịch vụ”, Cts Group đang và sẽ luôn nỗ lực không ngừng để xây dựng uy tín thương hiệu và niềm tin với khách hàng thông qua dịch vụ mà chúng tôi cung cấp.
CTS GROUP được thành lập với đội ngũ Quản lý nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực vận tải, nhiệt tình, được đào tạo tốt về chuyên môn nghiệp vụ . Tự hào là một trong những công ty vận tải được Qúy khách hàng tín nhiệm và lựa chọn với phương châm : “ Hiệu Quả – Chuyên Nghiệp – Giá Tốt “.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.