Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Report to: Quality Assurance Manager
Key Accountabilities
Quality Assurance for Counter Services (80%)
- Develop and implement the First Line of Defense (FLOD) procedures for the CS counter team.
- Ensure that CS counter services are operated and delivered in compliance with approved procedures and guidelines.
- Detect and inspect issues related to CS operations early on, propose suitable action plans to correct and address issues, implement service recovery, and prevent future recurrence.
- Conduct initial and refresher training for CS counter staff.
- Create standard operating procedures for the CS counter team and ensure compliance in their daily work.
- Collaborate with relevant departments to enhance customer care services.
- Participate in on-site visits with customers when handling complaints, customer care, and investigation cases.
Support for CS Counter Force & Customer Visits (10%)
- Act as a backup resource for the CS counter team as needed.
Other Responsibilities (10%)
- Work closely with the sales force.
- Contribute to maintaining a professional office environment by ensuring adherence to company policies (labor regulations, office rules, dress code, etc.).
- Recommend workflow adjustments to improve service quality, reduce paperwork, and decrease turnaround time.
- Perform other tasks as assigned from time to time.
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- University/College graduate
- At least 2 years of experience in counter customer service processes within the life insurance industry. Experience in quality assurance (QA) or investigation of counter customer service quality is a strong advantage.
- Willingness to travel for business as needed.
- Solid customer service experience at the counter, especially within the life insurance field.
- Demonstrates accuracy and attention to detail, with strong organizational skills.
- Effective communication skills: written, verbal, and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company’s working environment.
- Ability to contribute positively to a productive work environment: team-oriented, customer-focused, and with a positive attitude.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: 600 - 1,100 USD
Video Tuyển Dụng
Công ty Cổ Phần Kỹ Nghệ Xanh Việt Nam xin gửi lời chào trân trọng đến quý khách hàng, xin cảm ơn sự quan tâm và hợp tác của quý khách hàng trong thời gian qua.
Kỹ Nghệ Xanh Việt Nam – là đơn vị chuyên cung cấp hệ thống dây chuyền và thiết bị trong ngành công nông nghiệp hàng đầu tại Việt Nam. Chúng tôi luôn cung cấp giải pháp thiết kế tổng thể các dây chuyền, thiết bị đồng bộ có chất lượng cao tới khách hàng ở mọi quốc gia.
Kỹ Nghệ Xanh Việt Nam – là một trong những nhà sản xuất tiên phong trong việc nghiên cứu, sản xuất và ứng dụng công nghệ sạch hàng đầu tại Việt Nam đã đem tới những giải pháp tích cực cho nền công nghiệp năng lượng tái tạo trên toàn quốc nói riêng và thế giới nói chung.
Với việc đầu tư sâu rộng về cơ sở hạ tầng tại Đà Nẵng, TP.HCM và Hà Nội. Cùng với đội ngũ thạc sỹ, kỹ sư chuyên nghiệp nhiều năm kinh nghiệm, ban lãnh đạo có tầm nhìn và luôn phát triển, ứng dụng công nghệ mới nhất để tạo ra nhứng sản phẩm chất lượng góp phần cho công cuộc đổi mới đất nước đã tạo được sự tín nhiệm đánh gia cao của đối tác và khách hàng.