Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
• Manage the Customer Experience & Outbound Sales team.
• Provide strategy & achievement plan to ensure team members achieve daily, monthly sale targets.
• Maximize booking conversion and ensuring that customers are successfully shown up at centers.
• Analyze sales metrics and prepare performance reports.
• Oversee the day-to-day operations of our teams.
• Perform quality monitoring as required to improve overall service quality.
• Ensure that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
• Prepare training material, scripts based on analysis. Support management team to build SOP.
• Train new joiners and existing members in selling skills, soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
• Mentor and develop the skills of team members through coaching and training.
• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.
• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction
Yêu Cầu Công Việc
• At least 2 years’ experience in customer service/ call center/ contact center environment.
• Good at English.
• Intermediate to advanced reporting skills.
• Ability to identify and analyze data for trends.
• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.
• Pro-active, hardworking and detail oriented.
• Well-developed communication skills, ability to communicate to all levels.
• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.
• Organizational skills with the ability to handle multiple tasks; prioritize effectively and demanding workload.
• Problem solving skills.
• Excellent team player.
• Effective team co-ordination and leadership skills.
• A high level of commercial awareness.
• Flexibility with the department’s shift rotation pattern.
• Knowledge of customer service software and systems.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 20 Tr - 24 Tr VND
Công ty Cổ Phần Kỹ Nghệ Xanh Việt Nam xin gửi lời chào trân trọng đến quý khách hàng, xin cảm ơn sự quan tâm và hợp tác của quý khách hàng trong thời gian qua.
Kỹ Nghệ Xanh Việt Nam – là đơn vị chuyên cung cấp hệ thống dây chuyền và thiết bị trong ngành công nông nghiệp hàng đầu tại Việt Nam. Chúng tôi luôn cung cấp giải pháp thiết kế tổng thể các dây chuyền, thiết bị đồng bộ có chất lượng cao tới khách hàng ở mọi quốc gia.
Kỹ Nghệ Xanh Việt Nam – là một trong những nhà sản xuất tiên phong trong việc nghiên cứu, sản xuất và ứng dụng công nghệ sạch hàng đầu tại Việt Nam đã đem tới những giải pháp tích cực cho nền công nghiệp năng lượng tái tạo trên toàn quốc nói riêng và thế giới nói chung.
Với việc đầu tư sâu rộng về cơ sở hạ tầng tại Đà Nẵng, TP.HCM và Hà Nội. Cùng với đội ngũ thạc sỹ, kỹ sư chuyên nghiệp nhiều năm kinh nghiệm, ban lãnh đạo có tầm nhìn và luôn phát triển, ứng dụng công nghệ mới nhất để tạo ra nhứng sản phẩm chất lượng góp phần cho công cuộc đổi mới đất nước đã tạo được sự tín nhiệm đánh gia cao của đối tác và khách hàng.