Việc làm Nội Thất NEM

Cập nhật 09/12/2024 19:55
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Nội Thất NEM
Quality Assurance Officer/ Chuyên viên Kiểm soát Chất lượng Dịch vụ Khách hàng
Nội Thất NEM 1.5★
2 đánh giá 12 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 900 - 1200 USD
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Key Accountabilities

Quality Assurance for Counter Services (80%)

  • Develop and implement the First Line of Defense (FLOD) procedures for the CS counter team.
  • Ensure that CS counter services are operated and delivered in compliance with approved procedures and guidelines.
  • Detect and inspect issues related to CS operations early on, propose suitable action plans to correct and address issues, implement service recovery, and prevent future recurrence.
  • Conduct initial and refresher training for CS counter staff.
  • Create standard operating procedures for the CS counter team and ensure compliance in their daily work.
  • Collaborate with relevant departments to enhance customer care services.
  • Participate in on-site visits with customers when handling complaints, customer care, and investigation cases.

Support for CS Counter Force & Customer Visits (10%)

  • Act as a backup resource for the CS counter team as needed.

Other Responsibilities (10%)

  • Work closely with the sales force.
  • Contribute to maintaining a professional office environment by ensuring adherence to company policies (labor regulations, office rules, dress code, etc.).
  • Recommend workflow adjustments to improve service quality, reduce paperwork, and decrease turnaround time.
  • Perform other tasks as assigned from time to time.

Benefit

  • Competitive salary (100% salary during probation).
  • Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
  • Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
  • Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
  • Gifts for new comers and on special occasions
  • Modern facilities in the spacious office
  • 15 Annual leaves

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated University/ College
  • At least 2 years of experience in customer service processes related to customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry. Experience in QA or Investigation is a plus.
  • Strong customer service experience, especially in frontline roles or customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry.
  • Ability to think logically, analyze situations, and identify errors or discrepancies.
  • Willingness to travel for business when required.
  • Demonstrate attention to detail, accuracy, and organizational skills.
  • Effective communication skills: both written and verbal, with strong listening abilities.
  • Ability and willingness to learn and adapt to the company‘s work environment.
  • Ability to contribute to a productive and positive work environment: team-oriented, customer-focused, and proactive.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Lương: 900 - 1,200 USD
Khu vực
Báo cáo

Công Ty CP Nội Thất NEM
Nội Thất NEM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
730 Võ Văn Kiệt, Phường 1, Quận 5, TP.HCM

Trải qua 14 năm xây dựng và phát triển, Công ty Cổ phần Nội thất NEM đã và đang ngày càng không chỉ khẳng định được vị thế của mình trong lĩnh vực thiết kế và thi công nội thất tại thị trường Việt Nam mà còn trên thị trường Quốc tế.

Một hành trình phát triển liên tục không ngừng, Công ty đã gặt hái được nhiều thành tích đáng kể như tốc độ tăng trưởng kinh doanh đều đạt 47% so với năm trước, quy mô và đội ngũ nhân viên tăng trưởng mạnh, số lượng khách hàng tăng cao, hệ thống đối tác chặt chẽ.

Chúng tôi đang tìm kiếm các cộng sự để chia sẻ trách nhiệm thực thi kế hoạch kinh doanh, cùng hướng đến mục tiêu cuối cùng là phục vụ người tiêu dùng và góp phần xây dựng xã hội tốt hơn; đi kèm đó là các chính sách, quyền lợi tương xứng được hưởng.


Review Nội Thất NEM

1.5
2 review

17/09/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Nghỉ việc hỏi trả sổ với quyết định nghỉ việc mà nhân sự chả thèm trả, cứ hẹn ngày này ngày kia miết

10/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Thương hiệu NEM đang có những quản lý chuyên môn kém

Những nghề phổ biến tại Nội Thất NEM

Bạn làm việc tại Nội Thất NEM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nội Thất NEM

Nội Thất NEM

Click để đánh giá