Việc làm T&C CÔNG NGHIỆP

Cập nhật 19/11/2024 22:05
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CP PHÂN PHỐI CÔNG NGHIỆP T&C
Telesales and Customer Service Team Leader
T&C CÔNG NGHIỆP
3 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 13 - 22 triệu
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 24/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):

• Manage the Telesales and Contact Center team (10-15 agents).

• Provide strategy & achievement plan to ensure team members achieve daily, monthly sale targets.

• Maximize booking conversion and ensuring that customers are successfully shown up at centers.

• Analyze sales metrics and prepare performance reports.

• Oversee the day-to-day operations of our teams.

• Perform quality monitoring as required to improve overall service quality.

• Ensure that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.

• Prepare training material, scripts based on analysis. Support management team to build SOP.

• Train new joiners and existing members in selling skills, soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.

• Mentor and develop the skills of team members through coaching and training.

• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.

• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction

Yêu Cầu Công Việc

• Must have at least 2 years’ experience in telesales/ telemarketing with at least 1 year in teamlead/ management role. Knowledge of setting KPIs and developing sales strategy is required.

• Candidates with experience in customer service/ call center/ contact center/ complaint handling environment are highly preferred.

• Good at English (conversational level).

• Flexibility with the department’s shift rotation pattern (from 6am to 10pm).

• Intermediate to advanced reporting skills.

• A high level of commercial awareness

• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.

• Well-developed communication and problem-solving skills.

• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.

• Knowledge of customer service software and systems.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
414 - 416 - 418 - 420 Cao Thắng nối dài, Phường 12, Quận10, HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 13 Tr - 22 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CP PHÂN PHỐI CÔNG NGHIỆP T&C
T&C CÔNG NGHIỆP Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
384/42 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP. Hồ Chí Minh

Ra đời năm 2006, TCID từng bước đã trở thành một trong những công ty hàng đầu trong lĩnh vực phân phối máy móc, thiết bị công nghiệp trên thị trường Việt Nam thông qua sự hợp tác với các đối tác chiến lược quốc tế như JCB, STILL, Ebara và Baoli.

Các sản phẩm của TCID được sử dụng nhiều trong các lĩnh vực công nghiệp như máy móc thiết bị kho bãi tại các khu công nghiệp và nhà máy, xây dựng cầu đường, xây dựng cơ sở hạ tầng, cũng như ngành khai thác khoáng sản.

Lĩnh vực kinh doanh

  • Kinh doanh máy mới và đã qua sử dụng
  • Cho thuê thiết bị mới và đã qua sử dụng
  • Kinh doanh phụ tùng
  • Dịch vụ bảo dưỡng, tư vấn kỹ thuật, đào tạo và sửa chữa

Những nghề phổ biến tại T&C CÔNG NGHIỆP

Bạn làm việc tại T&C CÔNG NGHIỆP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo T&C CÔNG NGHIỆP

T&C CÔNG NGHIỆP

Click để đánh giá