Mô tả công việc
Accounting and tax duties:
● Collect, summarize, and verify debit notes, invoices, and other relevant documents to ensure timely and accurate payment processing.
● Prepare bank remittances via i-banking and follow up for approvals and results.
● Manage payroll, timesheets, and respond to inquiries from employees or supervisors (if any).
● Record the daily accounting entries to accounting software (FAST)
● Prepare monthly tax declarations (VAT, CIT, FCT, PIT).
● Handle dependent registration on the tax platform.
● Support for annual audit, VAT refund and transfer pricing documents preparation.
● Perform other assigned tasks required.
Admin:
● Handle the purchase process for PCs, devices, stationery (search quotation, suitable device, print label, hand over process for employee) and manage assets.
● Perform accounting tasks for the labor union.
● Arrange business trips (flight and hotel booking, visa, business trip decision, reimbursement)
● Perform other assigned tasks required.
Yêu cầu công việc
● Bachelor's degree in Accounting, Finance, Business Administration, or a related field.
● Have Chief Accountant Certificate
● Minimum of 3-4 years of experience in accounting and administrative roles.
● Proficient in accounting software.
● Strong knowledge of tax regulations and compliance requirements.
● Advanced proficiency in MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
● Good organizational and time-management skills.
● Detail-oriented and able to work independently.
● Understanding of local governmental policies, regulations, and labor laws
● Proficiency in English communication (both verbal and written) or Japanese (N2)
■SALARY: Upto 35M Gross
■WORKING TIME: Mon - Fri: 9h00-18h00; fulltime trên office, sau ổn thì WFH 1 ngày/tuần
Quyền lợi được hưởng
- Annual performance review: twice/ year
- Performance Bonus for all staff
- Patents and Inventions bonus
- Bao Viet Premium Healthcare Insurance Package even during probation period
- Annual Health Check-up for all staff
- Good career advancement opportunities
- Opportunity to acquire technical knowledge and experience in the latest technologies
- 12 days annual leaves, + New Year holiday according to the Japanese calendar
- Company trip, Year-End Party
- Insurance in full gross salary
- Gift for Tet/ Autumn Festival
- Free coffee
Công ty CP Thương mại và Bất Động Sản Hoàng Gia hoạt động 2 ngành nghề chính là mua bán, đầu tư Bất động sản khu vực Tp Vinh và vùng lân cận; mua bán ô tô đã qua sử dụng. Địa điểm làm việc trung tâm thành phố Vinh. Có lương cứng hàng tháng, nhân viên được đóng BHXH, BHYT và hưởng các chế độ nghỉ phép theo quy định. Nhân viên làm việc tại công ty được đào tào bài bản, lộ trình thăng tiến rõ ràng. Ban lãnh đạo công ty là những người có uy tín trong xã hội, có kiến thức và kinh nghiệm trong lãnh đạo các doanh nghiệp lớn…