Việc làm Thương Mại và Du Lịch Hà Lan

Cập nhật 01/12/2024 20:13
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Thương Mại và Du Lịch Hà Lan
Director of Sales & Marketing / Giám đốc Kinh doanh & Tiếp Thị - Base in HCMC ( Local)
Thương Mại và Du Lịch Hà Lan
3 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Tổng Giám Đốc/ Ptgđ/ Giám Đốc/ Pgđ
Ngày đăng tuyển: 26/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận

Mô tả công việc

Business Performance

• Prepare, implement and compile data for the strategic sales plan, monthly reporting, annual goals, sales and marketing budget, forecasts and other reports as directed/required

• Analyze monthly P&L and month-end reports, identify deviation from business plan goals

• Work with Finance and team in preparation and management of the department’s budget and financial forecasts

• Participate in management meetings to review progress towards achievement of business plan goals and develop the annual business plan related for the department

Sales & Marketing

• Conduct daily briefing with department on current key activities

• Direct and manage all group, transient, and catering/banquet sales activities to maximize revenue for the hotel

• Survey, review and analyze competition, market trends, customer needs and comments in order to be proactive and adapt with business intelligence

• Determine the effectiveness of existing programs and develop new strategies

• Manage/direct all advertising, public relations and promotional activities in conjunction with corporate marketing and public relations departments

• Actively participates in sales presentations, property tours and customer meetings

• Evaluate changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary

• Participate in community and professional organizations to maintain high visibility and promote a positive image

Team Management

• Interview, select and recruit direct reports

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review and manages performance issues that arise within the management team

• Constantly monitor team members performance, attitude and degree of professionalism

• Work with Talent & Culture function to ensure appropriate hiring, training, motivating, coaching, counseling and development of team members according to the changing needs of the business

• Conduct monthly departmental meetings

Other Responsibilities

• Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures

• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management

Quyền lợi được hưởng

  • Participating in Social insurance and Health insurance according to regulations. / Tham gia BHXH và BHYT theo quy định.
  • Meal allowance / Phụ cấp cơm ca
  • Standard working mode of Accor Corporation/ Chế độ làm việc theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience

• Bachelor’s Degree from a reputable hospitality school

• Minimum 5 years of Sales management experience or at least 2 years of experience in a similar capacity with proven records

• High degree of professionalism with strong understanding of global markets and business acumen

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies

• Strong leadership and interpersonal skills

• Excellent communication and customer contact skills

• Results and service oriented with an eye for details

• Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations

• A team player & builder

• A motivator & self-starter

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

- CV/ Sơ yếu lý lịch

- Potrait Photo /Ảnh 3x4

- Certificates/ Bằng cấp, chứng chỉ

- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng

- Health check / Giấy khám sức khỏe

- Criminal Record / Xác nhận hạnh kiểm

Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Thương Mại và Du Lịch Hà Lan
Thương Mại và Du Lịch Hà Lan Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
216 Nguyễn Trãi, Thanh Xuân, Hà Nội

Công ty Cổ phần Thương mại và Du lịch Hà Lan Thái Nguyên được thành lập năm 2003. Với hơn 20 năm hình thành và phát triển, công ty đã không ngừng khẳng định vị thế là một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực thương mại, du lịch và vận tải tại Thái Nguyên cũng như trên toàn quốc. Khởi đầu với quy mô nhỏ, Công ty Hà Lan từng bước mở rộng và phát triển thành một hệ sinh thái đa lĩnh vực. Chúng tôi luôn lấy tiên phong, sáng tạo và con người làm trung tâm của mọi chiến lược phát triển.

Trong suốt hành trình 20 năm, Hà Lan đã xây dựng và phát triển nhiều thương hiệu lớn, đáp ứng đa dạng nhu cầu của khách hàng. Các lĩnh vực hoạt động chính bao gồm: Vận tải hành khách công cộng (Halanbus): Halanbus hiện là thương hiệu xe buýt hàng đầu tại Thái Nguyên, xe hoạt động liên tục, phục vụ hàng triệu lượt khách mỗi năm. Chúng tôi cam kết mang đến sự an toàn, tiện lợi và chi phí hợp lý cho mọi hành trình. Vận tải hành khách hợp đồng (Halan Limousine): Với hệ thống xe limousine cao cấp, Hà Lan Limousine đáp ứng nhu cầu di chuyển cá nhân và doanh nghiệp, đảm bảo sự sang trọng, thoải mái và đúng giờ.

Những nghề phổ biến tại Thương Mại và Du Lịch Hà Lan

Bạn làm việc tại Thương Mại và Du Lịch Hà Lan? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Mại và Du Lịch Hà Lan

Thương Mại và Du Lịch Hà Lan

Click để đánh giá