Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Strategy & Planning (20%)
- Build up company's annual & campaign-based communication strategy to support Categories to meet business objectives and based on the mid-term strategy from line manager.
- Make full-year & campaign-based communication plan to align with Brand managers & brief to agencies
- Own & manage all ATL budget allocation
2. ATL & BTL execution (60%)
- Lead the strategy implementation including full execution of communication campaigns to improve communication accross multiple touch points.
- Lead the planning & deployment of cross-category offline activations to enhance
- Lead the planning & execution of co-branding, collaboration, and sponsorship activities of the company
- In charge of managing all company's own-channels including website & all social media platforms
- Ensure consistent use of brand identity and messaging across company outputs
- Analyze social data & trend to inform future strategy and practices, content direction
3. Digitalization (10%)
- Support MKT Strategy Head in implementing digitalization for the company including but not limited to website enhancement, consumer database, CRM build-up etc.
- Collaborate & Consult category team in digital & content approaching projects / tasks
4. Team management (10%)
- Build up workflow & framework
- Training team members to grow up competencies
Yêu Cầu Công Việc
- A Bachelor degree or equivalent, major in Communications, Marketing or related field.
- At least 05 years of working experience with similar position
- Proven success in expanding a brand’s presence by creatively driving user-centric contents and digital experience with strategic minds and creativity
- Good communication
- Actively seeks opportunities and proposes solutions
- Fluently in English
- Working at District 1, FMCG company.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Thương mại và Du lịch Hà Lan Thái Nguyên được thành lập năm 2003. Với hơn 20 năm hình thành và phát triển, công ty đã không ngừng khẳng định vị thế là một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực thương mại, du lịch và vận tải tại Thái Nguyên cũng như trên toàn quốc. Khởi đầu với quy mô nhỏ, Công ty Hà Lan từng bước mở rộng và phát triển thành một hệ sinh thái đa lĩnh vực. Chúng tôi luôn lấy tiên phong, sáng tạo và con người làm trung tâm của mọi chiến lược phát triển.
Trong suốt hành trình 20 năm, Hà Lan đã xây dựng và phát triển nhiều thương hiệu lớn, đáp ứng đa dạng nhu cầu của khách hàng. Các lĩnh vực hoạt động chính bao gồm: Vận tải hành khách công cộng (Halanbus): Halanbus hiện là thương hiệu xe buýt hàng đầu tại Thái Nguyên, xe hoạt động liên tục, phục vụ hàng triệu lượt khách mỗi năm. Chúng tôi cam kết mang đến sự an toàn, tiện lợi và chi phí hợp lý cho mọi hành trình. Vận tải hành khách hợp đồng (Halan Limousine): Với hệ thống xe limousine cao cấp, Hà Lan Limousine đáp ứng nhu cầu di chuyển cá nhân và doanh nghiệp, đảm bảo sự sang trọng, thoải mái và đúng giờ.