Mô tả công việc
- Conduct research on competitors' products and marketing efforts in order to identify opportunities for product improvement
- Analyse data & report to have insights and reasonable proposed
- Make daily, weekly and monthly report to direct Manager and also Product Manager/ Product Director
- Monitor brand KPI by tracking annual Brand Health Report
2. PLANNING & BUDGET MANAGEMENT:
- Work closely with Product Manager & Product Director & the headquarters to build Marketing Plan (ATL & BTL) & Budget Plan for whole year
- Work with Product Manager and Corporate Marketing Manager to plan new product launches
- Follow up with Budget and allocate Budget for each Marketing activities
3. CAMPAIGN MANAGEMENT:
- Take ownership of the end-to-end campaigns and manage agencies to ensure the whole process is delivered seamlessly, budgets are tightly managed and support Sales to achieve targets
- Work closely with Sales team to update price, promotion and product to have actions to support Sales team
- Participate in developing sales support communication tools including sales kits, brochures, and leaflets
- Ensure all product marketing activities are aligned with the overall brand positioning and supports the overall business objectives
4. INTERNAL TASK:
- Work with Digital Marketing to update Product, category, banner, ... on website as requirements from Business unit or the headquarters
- Process contract/ appendix/ amendment and process payment for vendors
Yêu cầu công việc
- Fluency in English
- Outstanding communication and organizational skills, project management and multitasking skills, able to work with multiple stakeholders to deliver complex programs efficiently
- Good at computer skills (Word, Excel, PowerPoint)
- Strong at product management, consumer understanding, creative & strategic knowledge
- Highly flexible/open-minded, creative, resourceful, and practical
Quyền lợi được hưởng
Quarterly Incentive & 13th month salary
Nghỉ phép có lương
Annual leaves and company leaves
Căn-tin
Meal allowances
Công ty Cổ phần Văn hóa Ngôi Nhà Xanh (Green House) là đơn vị hoạt động chuyên nghiệp về lĩnh vực văn hóa giáo dục và chuyên thực hiện các giải pháp công nghệ thông minh, giải pháp thẻ thông minh trên nền tảng công nghệ NFC.
Thực hiện chỉ đạo của Ủy Ban Nhân Dân TP.HCM, Sở Giáo dục và Đào tạo TP.HCM phối hợp cùng Ngân hàng Nhà nước chi nhánh TP.HCM, Công ty Cổ phần Văn hóa Ngôi Nhà Xanh tổ chức ký kết phối hợp triển khai Đề án thẻ học đường SSC - thanh toán học phí không sử dụng tiền mặt (Đề án thẻ SSC).
Điểm đặc biệt của đề án thẻ SSC là Sở Giáo dục và Đào tạo TP.HCM sẽ phối hợp cùng các ngân hàng thương mại triển khai dịch vụ thu phí dịch vụ tự động; phối hợp cùng công ty giải pháp giáo dục làm trung tâm dữ liệu, đối soát và báo cáo tình hình thu chi cho các trường cũng như cơ quan quản lý mọt cách minh bạch.