Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Suppor to CEO for building up brand strategies, developing business plan for Vietnam market.
- Research and understand the market, industry, and competitors to shape the brand positioning and identify differentiating factors.
- Propose, develop and conduct the Marketing program of assigned products.
- Follow up and analyze the development of the assigned products and propose suitable programs.
- Propose, develop and implement tactical program to drive volume by periods, regions.
- Propose and execute creative and effective marketing campaigns to enhance brand awareness, expand market share, and generate positive customer interactions.
- Monitor and evaluate the effectiveness of marketing campaigns, propose improvements, and adjust strategies according to market requirements.
- Coordinate and lead internal and external partners to ensure projects done properly and at high quality.
- Other tasks assigned by CEO.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related fields.
- Minimum of 5 years of work experience in marketing and branding, with at least 2 years of experience in a similar managerial position.
- Good verbal and written communications skills in English (study abroad is preferred);
- Strong analytical skills with data driven analysis. Highly proficient Microsoft Office (a plus if have used or experienced in any dashboard or reporting tools such as Tableau, PowerBI,…)
- Familiarity with effective marketing and advertising methods. Strong at brand management, consumers understanding, creative & strategic knowledge.
- Understanding of the corporate industry and domestic market trends.
- Capable of communicating clearly to different depts and BU within the company;
- Creative thinking, strategic mindset, and decision-making abilities.
- Strong leadership and team management skills.
- Highly flexible/open-minded, resourceful and practical.
OPPORTUNITIES
- Competitive salary, all benefits followed Vietnamese labor law, plus 13th- month salary, quarterly performance bonus;
- Work hours:
· Monday - Friday: 8:00 – 17:00 (Lunch break: 12:00 – 13:00)
· Saturday: 8:00- 12:00
- Meal, Travel, Telephone allowances;
- Annual health check-up. Private health care program;
- Company trip at least once per year;
- Gaining clear view of your career path and attractive salary;
- Receiving training opportunities including many technical seminars and soft skill training courses;
- Professional and dynamic working environment;
- Having chance to work for worldwide customers and partners.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Trên 28
- Lương: Cạnh tranh
Gợi ý hồ sơ
Được thành lập vào năm 1997 tại tỉnh Đồng Tháp, Vĩnh Hoàn đã có những bước phát triển đáng kể. Từ khởi đầu khiêm tốn là một cơ sở chế biến cá nhỏ ở tỉnh Đồng Tháp thuộc Đồng bằng sông Cửu Long, Vĩnh Hoàn đã nhanh chóng phát triển thành công ty dẫn đầu cá tra toàn cầu chuyên nuôi trồng và chế biến các sản phẩm cá tra đông lạnh. Trước thềm giai đoạn tăng trưởng tiếp theo của Vĩnh Hoàn, chúng tôi mong muốn tiếp tục phát huy những thành tựu và tạo ra nhiều giá trị bền vững hơn cho khách hàng và cộng đồng.Khi Vĩnh Hoàn bước vào giai đoạn phát triển tiếp theo, niềm đam mê, sự cam kết và trách nhiệm mà chúng ta chia sẻ sẽ vẫn là chìa khóa cho tương lai của chúng ta. Trên con đường đó, chúng tôi khắc ghi trong trái tim mình sự ủng hộ của khách hàng, đặc biệt là những người đã tin tưởng và đồng hành cùng Vĩnh Hoàn ngay từ những ngày đầu tiên.