Mô tả công việc
1. Monitors rooms status and discrepancies
2. Assists subordinates during peak hours.
3. Conduces daily briefing.
4. Monitors guest registration cards ensuring that staffs adhere to the standard required and “Guest Profile” data key-in standard.
5. Checks and updates room status with Housekeeping on an on going daily basis.
6. Ensures cashiers check-out folios are correct, ensuring that the various types of vouchers are attached.
7. Ensures that the Lost Interface folio has been cleared daily.
8. Monitors all arriving guest through guest Arrival List ensuring that the rates, set-up, and guest requirements are all following-up.
9. Ensures the strict control of room & safety box keys.
10. Ensures that all guests are pre-registered.
11. Ensures the efficient operation of all Front Office departments at night
12. Ensures that the Log Book of all shifts are up-to-date and briefed to all staff.
13. Handles all Front Office filing system and ensure that all document are up-date.
14. Ensures proper flow and operational coordination of transporting check-in guest to their villas and departing guests to the Cashier for check-out.
15. Controls the VAT check are printed out after the folio is closed.
16. Ensures that all employees report for duty punctually wearing the correct uniform and name tag at all times.
17. Assist in the building of and efficient team of employees by taking and active interest in their welfare, safety, training and development.
18. Ensures that all employees have a complete understanding of, and adhere to the hotel’s policy and procedures.
19. Conducts training courses for new employees, and regular “refresher” courses for newly hired and existing employees as well as all trainees.
20. Ensures that all employees have been trained according to all Mini-SOP. Keep all record and summit to Training Department.
21. Ensures that all departmental reports and correspondence are completed punctually and accurately.
22. Evaluates staff performance when required.
23. Monitors staff attendance and staff scheduling and ensures that the manpower is match with the daily working load, base on daily activities.
24. Responds to any changes as dictated by the hotel.
Quyền lợi được hưởng
• Attractive benefits
• Accommodation, transportation, meals and uniforms provided
• General insurance provided for inpatient medical treatment
• Outpatient medical treatment claims
• Opportunity to attend various professional training courses
• Opportunity for promotion and transfer within the group
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Tree Group
Yêu cầu công việc
- Prior experience in a similar role
- Proficient in English communication
- Capable of efficiently handling clerical tasks
Yêu cầu hồ sơ
Like us on Facebook for more job opportunities at Laguna Vietnam https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/
Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Công ty CP Dịch vụ Bảo vệ Nhất Việt là đơn vị thành viên tập đoàn Đầu tư và phát triển Việt Nam, chuyên cung cấp dịch vụ bảo vệ chuyên nghiệp trên phạm vi toàn quốc. Với kinh nghiệm gần 10 năm hoạt động và tiêu chuẩn An toàn - Tin cậy là kim chỉ nam hành động. Nhất Việt là lựa chọn tốt nhất cho mọi đối tượng khách hàng.
Công ty hiện nay có trên 1500 nhân viên bảo vệ phục vụ trên phạm vi cả nước cho trên 400 khách hàng, trong đó có các khách hàng lâu năm, tiêu biểu: Ngân hàng Maritime Bank, Mê Kông Bank, Nam Việt Bank;các Khu công nghiệp, Khu chế xuất thuộc Tập đoàn Đầu tư và phát triển Việt Nam (VID); hệ thống chuỗi siêu thị Family Mark, chuỗi nhà hàng Kem Fany và nhiều cơ quan, doanh nghiệp, tổ chức khác trên địa bàn Hà Nội, tp.Hồ Chí Minh và các Tỉnh, thành phố trong cả nước.
Hiện Công ty đang phát triển hoạt động bảo vệ cho các khách hàng trong và ngoài tập đoàn, chúng tôi cần tuyển đội ngũ cán bộ nhân viên có năng lực, tâm huyết, có khát vọng phát triển bản thân, gắn bó với tổ chức để ra nhập đội ngũ nhân viên Công ty.