Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* Working Location:Nha Trang City
Job Summary and Mission
This job contributes to Starbucks success by assisting the store manager in executing store operations during scheduled shifts. This job deploys partners and delegates tasks so that partners can create and maintain the Starbucks Experience for our customers. The incumbent is responsible for modeling and acting in accordance with Starbucks guiding principles.
Summary of Key Responsibilities
Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
- Maintains a calm demeanor during periods of high volume or unusual events to keep store operating to standard.
- Anticipates customer and store needs by constantly evaluating environment and customers for cues.
- Assists with new partner training by positively reinforcing successful performance.
- Contributes to positive team environment and respectful coaching and feedback to partners on shift to ensure operational excellence and to improve partner performance.
- Delivers legendary customer service to all customers by acting with a customer comes first attitude and connecting with the customer. Discovers and responds to customer needs.
- Develops positive relationships with shift team by understanding and addressing individual motivation, needs and concerns.
- Executes store operations during scheduled shifts. Organizes opening and closing duties as assigned.
- Follows Starbucks operational policies and procedures.
- Follows up with baristas during the shift to ensure the delivery of legendary customer service for all customers.
- Maintains regular and consistent attendance and punctuality.
- Provides quality beverages for all customers by adhering to all recipe and presentation standards. Follows health, safety and sanitation guidelines for all products.
- Utilizes operational tools to achieve operational excellence during the shift.
Yêu Cầu Công Việc
Summary of Experience
- Customer service experience in a retail or restaurant environment
- 1 to 2 years experience with the smae position
Required Knowledge, Skills and Abilities
- Ability to direct the work of others
- Ability to learn quickly
- Effective oral communication skills
- Knowledge of the retail environment
- Strong interpersonal skills
- Ability to work as part of a team
- Ability to build relationships
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Thời gian thử việc: 90 ngày
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 48 tiếng 1 tuần
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP Dịch vụ Bảo vệ Nhất Việt là đơn vị thành viên tập đoàn Đầu tư và phát triển Việt Nam, chuyên cung cấp dịch vụ bảo vệ chuyên nghiệp trên phạm vi toàn quốc. Với kinh nghiệm gần 10 năm hoạt động và tiêu chuẩn An toàn - Tin cậy là kim chỉ nam hành động. Nhất Việt là lựa chọn tốt nhất cho mọi đối tượng khách hàng.
Công ty hiện nay có trên 1500 nhân viên bảo vệ phục vụ trên phạm vi cả nước cho trên 400 khách hàng, trong đó có các khách hàng lâu năm, tiêu biểu: Ngân hàng Maritime Bank, Mê Kông Bank, Nam Việt Bank;các Khu công nghiệp, Khu chế xuất thuộc Tập đoàn Đầu tư và phát triển Việt Nam (VID); hệ thống chuỗi siêu thị Family Mark, chuỗi nhà hàng Kem Fany và nhiều cơ quan, doanh nghiệp, tổ chức khác trên địa bàn Hà Nội, tp.Hồ Chí Minh và các Tỉnh, thành phố trong cả nước.
Hiện Công ty đang phát triển hoạt động bảo vệ cho các khách hàng trong và ngoài tập đoàn, chúng tôi cần tuyển đội ngũ cán bộ nhân viên có năng lực, tâm huyết, có khát vọng phát triển bản thân, gắn bó với tổ chức để ra nhập đội ngũ nhân viên Công ty.