Hexa Property Management

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Bán hàng/ Kinh doanh
Đã xác minh

Việc làm Hexa Property Management

Cập nhật 09/06/2025 13:03
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Hexa Property Management
Bookkeeping Assistant (Vietnamese and English Language Required) - 100% Remote / Work From Home
Hexa Property Management
8 việc làm 22 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 10/07/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

POSITION OVERVIEW

We are seeking a meticulous and organized Bookkeeping Assistant to support accurate financial management and administrative operations. The ideal candidate will handle daily financial transactions, maintain precise records, and contribute to efficient processes while ensuring compliance with accounting standards in a dynamic and collaborative environment.


COMPENSATION

12,000,000 VND - 15,000,000 VND monthly


WORKING HOURS

This is a full-time position requiring 40 hours per week, as follows:

  • Monday: Evening Shift 8:00 PM to 12:00 AM Vietnam Time (4 hours)
  • Tuesday-Friday: Morning Shift: 8:00 AM to 12:00 PM Vietnam Time (4 hours)

Evening Shift: 8:00 PM to 12:00 AM Vietnam Time (4 hours)

  • Saturday: Morning Shift: 8:00 AM to 12:00 PM Vietnam Time (4 hours)

Zoom meetings required during working hours.


RESPONSIBILITIES

  • Accurately record daily financial transactions, ensuring all entries are documented and up-to-date
  • Oversee administrative bookkeeping tasks, such as organizing receipts and tracking cash inflows and outflows, to maintain financial accuracy and transparency
  • Use the allocation sheet to create and complete a full set of payment vouchers, verify the completeness and accuracy of the payment voucher set
  • Manage and review contracts, ensuring proper documentation, timely updates, and alignment with company policies
  • Coordinate with team members to ensure compliance with company policies, accounting principles, and best practices
  • Perform general administrative duties to support efficient bookkeeping and record-keeping operations, contributing to overall organizational effectiveness


QUALIFICATIONS

  • Bachelor’s degree in Accounting, Finance, or a related field
  • Proficient in Vietnamese (fluent) and English (intermediate) with a solid understanding of accounting terminology and effective communication skills
  • 2-3 years of experience in junior accounting or bookkeeping roles
  • Strong attention to detail to ensure accuracy in financial records
  • Excellent organizational and time-management skills
  • Ability to work independently and prioritize tasks effectively
  • Comfortable working remotely and capable of managing time efficiently


BENEFITS

  • Opportunities for professional development and career growth
  • 16 Paid Time Off (PTO) per year
  • Floating Holidays
  • Annual salary review
  • Supportive and collaborative work environment
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công Ty Hexa Property Management
Hexa Property Management Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Hà Nội

Công ty Hexa Property Management chuyên xây dựng các nền tảng quản lý tài sản cho chủ nhà và mang lại lối sống tốt đẹp cho người thuê nhà ở Texas bằng chuyên môn và sự quan tâm. Sứ mệnh của chúng tôi là vượt xa việc quản lý tài sản thông thường, tạo ra những môi trường nuôi dưỡng sự kết nối, sự thoải mái và niềm vui.


Những nghề phổ biến tại Hexa Property Management

Bạn làm việc tại Hexa Property Management? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hexa Property Management

Hexa Property Management

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo